بازنشستگان فرهنگی بخوانند/اقدام مهم درباره پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۱
بازنشستگان فرهنگی بخوانند/اقدام مهم درباره پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۱

آخرین خبر از صندوق بازنشستگی کشوری درباره پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۱ منتشر شد.

به گزارش نبض بازار، کارزار مهمی درباره پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۱ تشکیل شده است که با افزایش امضا در آن خبرگزاری نزدیک به دولت صندوق بازنشستگی کشوری را مجبور به پاسخگویی درباره پرداخت بازنشستگان فرهنگی خواهد کرد.

درکارزار خبرگزاری فارس بازنشستگان فرهنگی نوشته اند: در سایه بی‌توجهی و بی‌اعتنایی به جامعه بازنشستگان بخصوص بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۱ و سکوت نمایندگان مجلس در خصوص وظیفه نظارتی‌شان، نه تنها همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین که قانون مصوب برنامه ششم توسعه بوده، اجرا نگردیده است. بلکه صندوق بازنشستگی کشوری هم از اعمال رتبه‌بندی در حقوق بازنشستگان ۱۴۰۱ به بهانه‌های واهی  و پرداخت معوقات استتکاف ورزیده است.

در حالی که قاطبه فرهنگیان، بیش از۳۰ سال سابقه خدمت داشته‌اند و از زمان اجرای قانون رتبه‌بندی از پرداخت سهم بازنشستگی معاف بوده اند، و بنا به اظهارات موثق وزارت آموزش و پرورش سهم صندوق بازنشستگی افراد ذینفع را پرداخت کرده، ولی همچنان صندوق بازنشستگی از اصلاحیه حقوق خودداری نموده است؛ که این امرخسارات مادی و معنوی زیادی بر خانواده‌هایمان وارد نموده است؛ لذا از ریاست محترم قوه قضائیه صمیمانه استدعا داریم با کلیه کسانی که با ترک فعلشان باعث تضییع حقوق ما شده به شدت برخوردشود و صندوق بازنشستگی کشوری را ملزم به اصلاحیه حقوق بازنشستگان سال ۱۴۰۱ نمایید و وزارت آموزش و پرورش را ملزم نمایید تا پاداش پایان خدمتمان را به فوریت پرداخت نماید.

بدون تردید در سایه الطاف ایزد منان عنایت وتوجه مدیران دلسوزنظام مقدس اسلامی در احقاق حقوق مسلم ما بسیار کارساز واقع خواهدشد.

گفتنی است این خبرگزاری خود را متعهد کرده است با افزایش امضا در این زمینه عالیترین مقامات را مجبور به پاسخگویی کند.

برای امضا در این کارزار به خبرگزاری فارس مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]