فوری/ اعلام زمان قطعی برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان
فوری/ اعلام زمان قطعی برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس زمان قطعی برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان را اعلام کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با نبض بازار زمان قطعی برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی را اعلام کرد.

جبار کوچکی نژاد از تلاش نماینده‌ها برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی در برنامه هفتم توسعه خبر داد.
جبار کوچکی نژاد در گفتگو با نبض بازار در مورد نتیجه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مجلس و دولت گفت:بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان یک مطالبه عمومی است و مجلس هم برای بازنشستگان لشکری و کشوری و هم بازنشستگان تامین اجتماعی از دولت مطالبه گری می کند، اما این موضوع با تاخیر در دولت مواجه شده است علت تاخیر هم تامین منابع مالی آن است و باید دولت به یک شکلی منابعش را تامین کند.

وی با بیان اینکه دولت فعلا نتوانسته پاسخ مثبتی در مورد تامین منابع مالی به مجلس بدهد، افزود: ما نماینده ها معتقدیم دولت منابع مالی دارد در بخش تهاتر ارزی، اموال آزاده شده در خارج کشوراست. البته دولت نیازها و چارچوب های دیگری در اجرا دارد و ولی باید به یک شکلی همسان سازی حقوق بازنشستگان را حل کند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: مجلس یازدهم قطعا به بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان ورود می کند و حتما همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه آورده خواهد شد و مجلس در حال اقدام است  تا بر همسان سازی ۹۰ درصدی  حقوق بازنشستگان اجماع کند و در این خصوص هر روز مجلس با دولت در حال مذاکره است. نمایندگان پیشنهادهای زیادی در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح کردند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان  در برنامه هفتم توسعه یکشنبه هفته آینده در صحن مجلس مطرح خواهد شد افزود: نماینده ها پیشنهاد دادند در طول ۵ سال حقوق بازنشستگان به همسان سازی ۹۰ درصد برسد و تلاش نماینده ها این است این موضوع در برنامه هفتم توسعه مصوب شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]