پرداخت معوقات بازنشستگان توسط دولت / مبلغ جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان چقدر است؟
پرداخت معوقات بازنشستگان توسط دولت / مبلغ جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان چقدر است؟

مبلغ بیمه تکمیلی درقرارداد جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

به گزارش نبض بازار ، موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، مبلغ جدید بیمه تکمیلی را اعلام کرد.

امسال ۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود. قطعا این اتفاق تأثیر بسزایی بر آپشن های حقوق بازنشستگان دارد.

موسوی، گفت : احداث درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در مجاورت بیمارستان در زمینی به وسعت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع در دستور کار است و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان به یک مرکز درمانی فوق تخصصی تبدیل خواهد شد که هم‌اکنون عملیات اجرایی آن پیشرفت ۳۰ درصدی دارد و قرار است تا آبان‌ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

وی همچنین گفت: تجهیز بیمارستان تأمین اجتماعی شهید چمران ساوه در قالب برنامه سطح بندی انجام خواهد شد و هم اکنون بروزترین دستگاه رادیولوژی و سی تی اسکن دیجیتال در این مرکز درمانی مستقر شده و با بکارگیری نیروی متخصص کیفی ترین خدمات به مردم داده خواهد شد. تلاش خواهیم کرد تا این مرکز درمانی در قالب برنامه سطح بندی و آمایش سرزمینی از دستگاه MRI هم برخوردار شود.

سرانجام سهم ۵۰ درصدی سازمان تامین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی قطعی شد. در قرارداد جدید با پیگیری کانون عالی کارگران بازنشسته کشور مقرر شد سازمان تامین اجتماعی ۵۰ درصد مبلغ فوق یعنی ۱۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان را پرداخت کند.

مبلغ بیمه تکمیلی درقرارداد جدید برای بازنشستگان تأمین اجتماعی با بیمه آتیه‌سازان حافظ در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به ازای هر نفر ۳۰۵ هزارتومان است.

 
 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]