چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 17904
  • 19 آگوست 2023 - 15:11
  • 164 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / سکه و دلار ثابت ماند، نوسان یورو زیاد شد

قیمت دلار امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / سکه و دلار ثابت ماند، نوسان یورو زیاد شد
قیمت دلار امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / سکه و دلار ثابت ماند، نوسان یورو زیاد شد

اکوایران: قیمت دلار امروز نیز در مرکز مبادله ارز و طلا کاهشی بسیار جزئی داشته و به سطح ۴۱ هزار و ۳۱۵ تومان رسیده است. قیمت سکه امامی نیز در سقف کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار گرفته است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز یک کاهش جزئی دیگر را به ثبت رساند و عملا هم‌قیمت آخرین روز کاری هفته قبل است.

قیمت دلار امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس پنج تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۱۵ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز کاهشی بوده و به یک کانال پایین‌تر رفته است. قیمت یورو امروز با افت ۲۲۵ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۹۲۸ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۵۹ تومان، ۴۰ هزار و ۸۴۴ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۷ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز کاهشی بوده که در یورو این نوسان مشهودتر است.

قیمت دلار امروز ‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش جزیی دو تومانی نسبت به روز کاری گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۱۵ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش ۱۰۱ تومانی یک کانال افت کرده و رقم میانگین ۴۴ هزار و ۹۷۳ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۹۷ تومان اعلام شده که با کاهش ۹۰ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۷ هزار تومانی در کانال ۴۸ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، انواع سکه امروز با نوسان قیمتی قابل توجهی همراه نبوده است.

قیمت سکه امامی در سقف کانال ۲۷ میلیون تومان قرار دارد و به طور میانگین رقم ۲۷ میلیون و ۹۰۹ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته افزایش تقریبا ۶۰ هزار تومانی داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز در کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز در کانال ۱۴ میلیون تومان قرار دارد و رقم میانگین ۱۴ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان را نشان می‌دهد که کاهش نامحسوسی نسبت به روز کاری قبل داشته است.

تا حوالی ظهر امروز ‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟ 08 مه 2024

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

طی هشت روز گذشته بازار سهام خروج نقدینگی داشته/ بازار منتظر تعیین تکلیف فاندهای خبری است/ قیمت یورو و دلار در مرکز مبادله بر مدار افزایش بوده/ فضای بازار متاثر از سفر گروسی و حمله اسرائیل است/ محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز 08 مه 2024

کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز

اکوایران: داده‌ها حاکی از آن است که دارندگان بیت‌کوین تمایلی به قرار دادن این ارز دیجیتال در حساب صرافی‌ها و فروش سریع آن ندارند.

08 مه 2024

نگاه دلار به مصاحبه گروسی در وین

بازار ارز و سکه از سطوح مقاومتی روز دوشنبه عقب نشستند. به عقیده معامله‌گران فضای بازار متاثر از جنگ اسرائیل و سفر گروسی به ایران است. از منظر معامله‌گران اگر صحبت‌های فعلی گروسی در ایران، با صحبت‌هایی که بعد از خروج از ایران می‌زند یکی باشد، می‌تواند سیگنال مثبتی تلقی شود در راستای مذاکرات. در […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.