دادستان ری: یکی از کارمندان جهاد کشاورزی ری در حین دریافت رشوه دستگیر شد
دادستان ری: یکی از کارمندان جهاد کشاورزی ری در حین دریافت رشوه دستگیر شد

دادستان شهرستان ری گفت: یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری در حین اخذ مبلغ رشاء که به‌صورت دلار به ارزش یک و نیم میلیارد تومان بود، در جریان تعقیب و گریز دستگیر شد.

محمد مهدی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری، اظهار کرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، در اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات جنوب تهران، پلیس امنیت اقتصادی و دادستانی، چهارشنبه ۵ مهرماه یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری در جریان تعقیب و گریز دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم امروز تفهیم اتهام می‌شود، گفت: پرونده این شخص از مدت‌ها قبل در حال رسیدگی بود و مستنداتی در خصوص دریافت رشوه به‌صورت دلار اثبات شده بود که شب گذشته در عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.

دادستان شهرستان ری ادامه داد: گزارش‌هایی از تخلفات متهم در چند مرحله دریافت شده و تحقیقات کامل صورت گرفته که در نهایت متهم در این فقره در حین اخذ مبلغ رشاء که به‌صورت دلار به ارزش یک و نیم میلیارد تومان بود، دستگیر شد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: متهم در واحد حقوقی جهاد کشاورزی شهرستان ری اقدامات غیرمجازی در راستای تغییر کاربری اراضی، عوارض و غیره داشته که جزئیات این پرونده پس از بررسی اعلام می‌شود.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]