پروژه رو گذر ورامین با مدیریت جهادی در ۲ سال ساخته شد
پروژه رو گذر ورامین با مدیریت جهادی در ۲ سال ساخته شد

مدیر عامل راه آهن کشور گفت: پروژه رو گذر ورامین در ۶ سال دولت قبل ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در ۲ سال دولت سیزدهم با ۵۰ درصد پیشرفت تکمیل شد که این اقدام جهادی دولت در حوزه ریلی را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سیدمعیاد صالحی مدیر عامل شرکت راه آهن کشور در آیین افتتاح بزرگترین پل روگذر کشور که صبح امروز در ورامین برگزار شد اظهار کرد: پروژه رو گذر پیامبر اعظم(ص)به طول ۴۰۸ متر می باشد و بعد از ۸ سال، افتتاح و به بهره برداری می رسد که این پروژه عظیم تقدیم می شود به مردم شریف و ولایت مدارشهرستان ورامین که همیشه پای کار نظام و انقلاب بودند.

وی گفت: در بهره برداری و به ثمر نشستن پروژه روگذر پیامبر اعظم(ص) افراد و نهادهای مختلف اقدامات زیادی انجام دادند که این اقدامات از مهندسین مشاور، طراحان پروژه و تامین کنندگان اعتبار و کسانی که در رفع معارضات در شهرستان زحمات زیادی کشیدند تقدیر کنم. چرا که تاسیسات و بناهای زیادی در اطراف پروژه بوده است که بعضاً هم برای راه آهن مشکل ایجاد می کردند.

صالحی افزود: در ۶ سال دولت قبل پروژه  ۵۰ درصد فیزیکی داشت و در دو سال دولت سیزدهم ۵۰ درصد که این اقدام جهادی دولت را نشان می دهد از عزم دولت در حوزه ریلی نشان می دهد و پروژه های دیگر نیز در کشور در دستور کار قرار دارد و خبرهای خوبی را خواهید شنید.

مدیر عامل راه آهن کشور تصریح کرد: علت اینکه طول این پروژه ۴۰۸ متر است به درخواست مسوولان شهرستان در راستای  توسعه شهری می باشد تا در آینده با مشکلات خاصی مواجه نباشد.

وی تاکید کرد: رفاه و ایمنی مردم ورامین و روستاهای مواصلاتی در طول مسیر برای راه آهن  مهم و اساسی است، احداث خطوط ریلی تهران و مشهد در ۷۰ سال قبل انجام شده است، بعد از افتتاح آن بعضاً مشکلاتی در تردد ایجاد می کرد در حال حاضر افتتاح خطوط دوم و سوم ایمنی مردم را نیز بیشتر به خطر می اندازد و تقاطع غیر هم سطح باعث افزایش ایمنی می شود.

صالحی اظهار داشت: هدف رفاه، آسایش و ایمنی مردم هست و برنامه های توسعه ریلی شرق تهران نیز در دستور کار قرار دارد، مردم دشت ورامین باید طعم شیرین استفاده از خطوط ریلی را احساس کنند که این اتفاقات در آینده نزدیک قابل لمس خواهد بود.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]