استعلام یارانه فجرانه با با کد دستوری موبایلی و کدملی/لینک استعلام کالابرگ الکترونیکی
استعلام یارانه فجرانه با با کد دستوری موبایلی و کدملی/لینک استعلام کالابرگ الکترونیکی

دولت سیزدهم طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه را در راستای تقویت سبد غذایی خانواده‌های زیر شمول دهک‌های یکم تا هفتم برنامه‌ریزی کرده است.

 
به گزارش نبض بازار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تسهیل دسترسی مردم به اطلاعات طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه، نرم‌افزار شما و کد دستوری موبایلی #۱۴۶۳*۵۰۰* را در نظر گرفته است که باید با استفاده از تلفن همراه سرپرستان خانوار مورد استفاده قرار بگیرد.
 
دولت سیزدهم طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه را در راستای تقویت سبد غذایی خانواده‌های زیر شمول دهک‌های یکم تا هفتم برنامه‌ریزی کرده است، اطلاع از تحت شمول طرح قرار گرفتن و یا استعلام میزان کالابرگ باقی مانده در حساب سرپرستان خانوار تنها از همین ۲ روش مورد اشاره امکان‌پذیر است و مردم باید مراقب کلاهبرداری‌های احتمالی باشند.
 
با اجرای طرح یارانه فجرانه و ارائه کالا برگ بسیاری از افراد نسبت به نحوه اجرای آن سوالاتی دارند.

برای استعلام از طریق تلفن گویا، با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرید. سپس کد ملی سرپرست خانوار را به صورت عددی به تلفن گویا اعلام کنید. در صورتی که اطلاعات شما صحیح باشد، دهک بندی یارانه شما نمایش داده می‌شود. در طرح جدید پرداخت یارانه ها، تمام مردم کشور به ۱۰ قسمت تبدیل شده و هر قسمت به عنوان یک دهک شناخته می‌شود. دهک‌بندی یارانه‌ها بر اساس اطلاعات درآمدی و دارایی افراد انجام شده است.وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرده که خانوار‌هایی که به دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند با ثبت تغییرات درآمد، دارایی‌ها و شرایط ویژه خود در سامانه hemayat.mcls.gov.ir، درخواست بررسی مجدد دهک‌بندی خود را ارایه کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]