عیدی مستمری بگیران کی واریز می شود ؟
عیدی مستمری بگیران کی واریز می شود ؟

جزئیات واریز عیدی مستمری بگیران اعلام شد.

به گزارش نبض بازار ، طبق گفته مدیرکل بهزیستی استان سمنان ، امسال هر میزان تأمین اعتبار صورت گیرد، به همان مقدار مستمری عیدی پرداخت می‌شود و این ارتباطی به ادارات کل استان‌ها ندارد.

محمود منطقی درباره گلایه‌های برخی افراد تحت پوشش بهزیستی از عدم پرداخت عیدی بیان کرد: مقوله‌ای به نام عیدی در پروسه پرداختی‌های سازمان بهزیستی تعریف قانونی ندارد اما در سال‌های اخیر تلاش شده تا منابعی فراهم شود.
وی با بیان اینکه مقوله اساسی و مورد لحاظ قانونی نیز برای مددجویان از سوی سازمان بهزیستی، «مستمری ماهانه» است، افزود: این مستمری به صورت ۱۲ ماهه در سال از سوی بهزیستی پرداخت و تکلیف قانونی ما است.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه مستمری‌ها در تمام کشور به صورت متمرکز و کشوری انجام می‌شود، ابراز کرد: ادارات کل استان‌ها در این زمینه هیچ نقشی ندارند.
زمان واریز عیدی مستمری بگیران
منطقی با اشاره به اینکه بعد از تأمین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بهزیستی کشور، مستمری‌ها را پرداخت می‌کند، افزود: سال گذشته این روند قدری با تأخیر روبرو شد اما امسال خوشبختانه این مشکل حل شد.
وی با بیان اینکه مستمری مستمری بگیران بهزیستی بیستم هرماه پرداخت می‌شود، افزود: همیشه سازمان بهزیستی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به واسطه نگاه حمایتی که به گروه هدف داشتند، اگر منابع اعتباری تحت عنوان ماه سیزدهم تأمین شود، پرداختی ویژه اسفند ماه را نیز خواهیم داشت.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه میزان این عیدی اسفند ماه به میزان تأمین اعتبار بستگی دارد، ابراز کرد: امسال هر میزان تأمین اعتبار صورت گیرد، به همان مقدار مستمری عیدی پرداخت می‌شود و این ارتباطی به ادارات کل استان‌ها ندارد.
 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]