سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 15030
  • 09 آگوست 2023 - 1:12
  • 194 بازدید
  • ۰ دیدگاه

رقابت گران‌ترین و ارزان‌ترین خودرو سایپا در بازار + جدول

رقابت گران‌ترین و ارزان‌ترین خودرو سایپا در بازار + جدول
رقابت گران‌ترین و ارزان‌ترین خودرو سایپا در بازار + جدول

اکوایران: رصد بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها همراستا با ایران‌خودرویی‌ها با رشد قیمت راهی بازار شدند تا به این طریق بازار سمت و سویی افزایشی به خود گیرد.

به گزارش اکوایران؛ رشد قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورده که نرخ دلار در بازار شکل کاهشی داشت و با این شرایط می توان گفت بازار خودرو خلاف جهت دلار حرکت کرده است.

رصد بازار خودرو از افزایش ۲۰ تا ۷ میلیونی سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد، رشدی که خلاف جهت نرخ دلار شکل گرفته است. امروز «شاهین» با افزایش ۲۰ میلیونی در بازار روبرو شد و بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد. «تیبا صندوقدار» هم افزایشی ۷ میلیونی داشت و با این شرایط گران‌ترین خودرو سایپا در کنار ارزان‌ترین خودرو این شرکت رشد قیمت را تجربه کردند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار ۵۸۰ میلیون تومانی شد و رشدی ۲۰ میلیونی داشت. خانواده کوییک هم با افزایش ۴ میلیونی راهی بازار شدند با این شرایط «کوییک‌R» در بازار ۳۴۸ میلیون تومان قیمت خورد و  «کوییک معمولی» هم با قیمت ۳۴۲ میلیون تومان راهی بازار شد.

 از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار از رشد ۷ میلیونی «تیبا صندوقدار» حکایت دارد این خودرو امروز در بازار ۳۳۴ میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۴۴ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۶ میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز در بازار ۳۳۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد ۳ میلیونی داشت.

اکو ایران 17

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سایپا این خودرو را به خط تولید باز گرداند / عرضه گسترده این محصول در بازار به زودی 07 مه 2024

سایپا این خودرو را به خط تولید باز گرداند / عرضه گسترده این محصول در بازار به زودی

اکو ایران : تولید خودرویی که ازسبد محصولاتی سایپا خارج شده بود بار دیگر در دستورکار قرار گرفت.

رشد و افت قیمت در میان محبوب‌های بازار خودرو + جدول قیمت 06 مه 2024

رشد و افت قیمت در میان محبوب‌های بازار خودرو + جدول قیمت

اکوایران: در روزی که دلار در بازار گران شد، پرطرفدارهای داخلی شکلی نوسانی به خود گرفتند و با این شرایط شاهد کمترین تغییر در میان محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم.

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.