کاشت مو به روش sut
کاشت مو به روش sut
هزینه کاشت مو به روش sut یکی از موضوعات محبوبی است که این روزها اکثر افراد در مورد آن کنجکاو هستند.

باید گفت که کاشت مو با رشد طبیعی، یکی از خدمات زیبایی محبوب برای همه مردم است. به ‌دلیل تغییرات آب‌وهوایی، رژیم‌غذایی و ژنتیک بیشتر افراد با مشکل کم‌مویی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

در همین راستا، روش‌های مختلفی برای کاشت مو به ‌وجود آمده که یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین آن‌ها، متد SUT با رشد طبیعی است. به همین دلیل در این مقاله شما را با اهمیت انتخاب این شیوه از کاشت آشنا خواهیم کرد. همچنین به بررسی مزایای SUT و مقایسه SUT با FUT خواهیم پرداخت.

چرا انتخاب روش کاشت مو مهم است؟

ریزش مو عارضه‌ای است که بیشتر مردان و حتی زنان را به خود درگیر می‌کند. همان‌طور که اشاره کردیم، عوامل مهمی مانند ژنتیک، هورمون‌ها، سن، آب‌وهوا، رژیم‌غذایی، جنسیت و مواردی از این ‌دست موجب بروز طاسی و ریزش مو می‌شوند.

پس اینجاست که مسئله مشاوره با متخصص پوست و مو اهمیت پیدا می‌کند. چرا که تا وقتی ریشه دقیق ریزش موهای خود را پیدا نکنید، قادر به انتخاب شیوه مناسب درمان و کاشت مو نخواهید بود.

در این ‌بین با توجه به اینکه راهکارهای مختلفی برای کاشت مو ایجاد شده، توصیه می‌کنیم در انتخاب روش انجام این کار، یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای انتخاب کنید و برای این منظور، حتما از نظرات مراجعه‌کننده‌های سابق کمک بگیرید. چرا که ممکن است به ‌دلیل مسائل مربوط به هزینه زیبایی، جذب مراکز غیرمعتبر شوید.

آیا هزینه کاشت مو به روش sut و سایر روش‌ها در تصمیم افراد تاثیر دارد؟

یکی از موضوعات جدی که ممکن است بیشتر افراد را به خود درگیر کند، انتخاب روش‌های ارزان، تقلبی و غیرحرفه‌ای است. به‌طوری‌که اکثر متخصص‌ها با این نگرانی درگیر هستند که مراجعه‌کننده‌هایشان جذب روش‌های ناکارآمد شوند و درنهایت، هیچ احساسی به‌ جز پشیمانی، ناامیدی و عدم اعتمادبه‌نفس برایشان باقی نماند. ازاین‌رو حتما قبل از انتخاب شیوه کاشت، با یک متخصص مشورت کنید تا از هدررفت زمان و پول خود در جهت روی‌آوردن به یک روش اشتباه، جلوگیری کنید.

معرفی کامل کاشت مو به روش SUT

معرفی کامل کاشت مو به روش SUT

در روش SUT، متخصص یا تکنسین، اقدام به استخراج فولیکول‌های مو از پشت یا قسمت‌های کناری سر می‌کند. این نواحی به ‌دلیل اینکه فاقد هورمون مردانه هستند و به‌معمول دیده شده که نمی‌ریزند، نواحی اهداکننده نامیده می‌شوند.

بنابراین، اگر این فولیکول‌ها روی نواحی طاس کاشته شوند، احتمال ریزش آن‌ها به‌شدت پایین می‌آید. پس می‌توان انتظار داشت که هزینه کاشت مو به روش sut ممکن است زیاد باشد.

بااین‌حال، این بدان معنا نیست که SUT برای همه افراد مناسب است. در ابتدا متخصص موظف است تا باتوجه‌به پوست، وضعیت هورمونی، سن، نوع طاسی و بسیاری شاخصه‌های دیگر، مناسب‌ترین روش کاشت مو را انتخاب کند و بعد برای بهبود شرایط بی‌مویی مراجعه‌کننده، دست به اقدام بزند.

هزینه کاشت مو به روش sut

هزینه کاشت مو با روش sut وابسته به عوامل زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به تعداد فولیکول‌های استخراج‌شده، میزان طاسی سر و میزان تخصص تکنسین اشاره کرد. بااین‌حال بهتر است بدانید که طبق آخرین نرخ تعیین‌شده، قیمت کاشت مو در دکترتو کلینیک و اکثر مراکز معتبر، بین ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تا ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان متغیر است.

مزایای استفاده از روش SUT چیست؟

مزایای استفاده از روش SUT چیست؟

درصورت انتخاب روش SUT برای کاشت مو، می‌توانید از مزیت‌هایی که در پایین لیست شده‌اند، بهره‌مند شوید:

  • در این روش، فولیکول‌های استخراج‌شده منجمد می‌شوند تا از آسیب آن‌ها جلوگیری شود.
  • این روش نیاز به جلسات مراجعه کمی دارد.
  • در یک جلسه از روش کاشت با sut، می‌توان بیش از ۱۰۰۰۰ رشته فولیکول از سر خارج کرد.
  • این عمل به ‌کمک دستگاه‌های مخصوص و خودکار انجام می‌شود، بنابراین بهداشتی‌تر است.
  • در این شیوه، خط رشد مو، ظاهری طبیعی و واقعی دارد.
  • Sut یک روش غیرتهاجمی است که در آن خون‌ریزی رخ نمی‌دهد.

معایب کاشت مو به روش sut

به ‌جز هزینه کاشت مو به روش sut که به‌دلیل بالابودن قیمت، یک عیب محسوب می‌شود، می‌توان به موارد لیست پایین اشاره کرد:

  • برای شروع کاشت، مراجعه‌کننده مجبور به تراشیدن کل سر است.
  • Sut برای موهای کم‌تراکم، انتخاب مناسبی نیست.
  • در این روش ممکن است پیشانی دچار تورم شود.

دستگاه sut چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از دلایل تاثیرگذار روی هزینه کاشت مو به روش sut، دستگاه آن است. به همین دلیل دقت داشته باشید که در این روش از یک دستگاه پیشرفته برداشت مو کمک می‌گیرند. این دستگاه سرعت کاشت را افزایش می‌دهد و احتمال آسیب‌رسیدن به فولیکول‌ها را به صفر می‌رساند. به‌ کمک این فناوری، در روش sut، برداشت و کاشت فولیکول‌ها توسط سوراخ‌های بسیار کوچک (در حد یک میلی‌متر) صورت می‌گیرد.

تفاوت کاشت مو به روش fut و sut

تفاوت کاشت مو به روش fut و sut یکی دیگر از موضوعات مهمی است که باید به آن بپردازیم. ازاین‌رو چند نمونه از تفاوت این ۲ روش را در پایین لیست کرده‌ایم:

  • در sut، فولیکول‌ها یکی‌یکی استخراج می‌شوند اما در fut، این کار به‌صورت خطی صورت می‌گیرد.
  • در sut خون‌ریزی وجود ندارد، اما در روش fut، شاهد خون‌ریزی خواهید بود.
  • Sut هیچ نیازی به بیهوشی ندارد اما در fut از داروهای بی‌حسی کمک می‌گیرند.
  • دوره بهبودی sut نسبت به fut خیلی کمتر است.

برای کاشت مو به روش sut به دکترتو کلینیک مراجعه کنید!

دکترتو کلینیک مراکز معتبر برای کاشت مو به روش sut را که با توجه به وجود متخصص‌ها و تکنسین‌های حرفه‌ای، به یک خدمات‌دهنده زیبایی معتبر تبدیل شده‌اند معرفی کرده است؛ بنابراین، اگر به کیفیت کاشت مو و هزینه کاشت مو به روش sut اهمیت می‌دهید، پیشنهاد ما این است که مراجعه به سایت دکترتو کلینیک را در اولولیت قرار دهید.

جمع‌بندی

SUT یکی از مدرن‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های کاشت مو در این روزها است و به ‌دلیل دستگاه و تکنیک‌هایی که در فرایند کاشت مو استفاده می‌کند، برای رفع طاسی سر اکثر افراد توصیه می‌شود. در این روش فولیکول‌ها با ظرافت بالایی استخراج می‌شوند و نتیجه کار بسیار طبیعی جلوه می‌کند.

می‌توان گفت که هزینه کاشت مو به روش sut به‌عنوان بزرگ‌ترین عیب آن به‌ حساب می‌آید؛ زیرا sut نسبت به روش fut و دیگر روش‌ها گران‌تر است. بااین‌حال ذکر این نکته ضرورت دارد که در صورت انتخاب روش sut، مراجعه‌کننده نیازی به بیهوشی ندارد و بعد از جراحی، زمان کمی را برای بهبودی صرف خواهد کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]