قیمت اکسسوری های پزشکی و کادر درمان/ تیپ دکتری چقدر آب می خورد؟
قیمت اکسسوری های پزشکی و کادر درمان/ تیپ دکتری چقدر آب می خورد؟

قیمت روپوش پزشکی بستگی به کیفیت و نوع پارچه‌ دارد. همچنین داشتن لیبل اسم بر روی روپوش و کلاه میتواند تاثیر مستقیم بر افزایش قیمت داشته باشد.

یکی از ملزومات ضروری برای جلوگیری از گسترش آلودگی در محیط، خصوصا محیط های آلوده ای مثل بیمارستان ها، استفاده از روپوش‌های پزشکی است. یکی از ویژگی‌های اساسی در روپوش‌های پزشکی، استفاده از انواع مختلف پارچه‌ها است که شامل کتان، تترون، پنبه، ترگال و پلی استر می‌شود. روپوش پزشکی در بیمارستان‌ها، فیزیوتراپی، آزمایشگاه‌ها، کلینیک‌ها، آرایشگاه‌ها، مراکز بهداشت و سایر مکان‌های مشابه استفاده می‌شود. این روپوش‌ها با کیفیت و نوع پارچه‌ای متفاوتی تولید می‌شوند که می‌تواند شامل پنبه، تترون و ترگال باشد. در جدول زیر قیمت مدل های مختلف کلاه و لباس های مخصوص پزشکان و کادر درمان را مشاهده می کنید.

 

نوع محصول

قیمت

کلاه طرح دار آزمایشگاه

۱۵۰,۰۰۰تومان

کلاه طرح حجاب

۲۰۰,۰۰۰تومان

کلاه جراحی

۹۵,۰۰۰ تومان

کلاه جراحی پارچه ای

۷۰.۰۰۰تومان

کلاه جراحی رنگ سبزمغز پسته ای

۶۰,۰۰۰ تومان

اسکراب طرحدار

۴۵۰,۰۰۰تومان

اسکراب (تونیک و شلوار)

۷۰۰,۰۰۰تومان

ست اسکراب طرح جین

۶۰۰,۰۰۰تومان

ست پزشکی خاص

۶۲۰,۰۰۰تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای خرید اکسسوری پزشکی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

برای خرید لباس ها و تجهیزات پزشکی باید به چند سوال پاسخ داد. پرسش اول این است که از روپوش و وسائل گران قیمت استفاده می کنید یا به دنبال کالای به صرفه اقتصادی هستید؟ اگر قرار بارها روپوش را بشورید؟ باید بیشتر هزینه کنید و کالای ارزان برای شما مناسب نیست. موضوع بعدی مدل های مختلف اکسسوری ها است. این امر بستگی به سلیقه شما دارد. خیلی از افراد کلاسیک و مدرن را دوست ندارند و فقط کار خیاط مورد نظر خود را قبول دارند. البته خیلی از مراکز بهداشت و بیمارستان ها قوانین خاص دارند و به ناچار کادر درمان باید تابع قوانین باشند. تنها افرادی که در مطب های خصوصی کار می کنند، حق انتخاب دارند.

نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اکسسوری های پزشکی با ما در میان بگذارید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]