مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از رسیدگی به سه فقره پرونده با موضوع قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، منصور انصاری امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سه فقره پرونده سوخت قاچاق به میزان ۶ هزار و ۹۷۰ لیتر و به ارزش ۲ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ایرانشهر رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با اشاره به روند جزییات رسیدگی به سه پرونده گفت: شعبه در رسیدگی به اولین پرونده با عنوان خرید ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوییل به ارزش ۹۱۴ میلیون ریال پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
انصاری افزود: شعبه در رسیدگی به پرونده دوم با موضوع فروش ۲ هزار و ۱۵۰ لیتر گازوییل به ارزش ۸۰۴ میلیون ریال نیز متهم را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان گفت: سومین پرونده با موضوع خرید و فروش ۲ هزار و ۵۲۰ لیتر بنزین به ارزش ۷۱۳ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ایرانشهر رسیدگی شد.
انصاری ادامه داد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده علاوه بر ضبط کالای کشف شده، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گفته وی در مجموع متهمان سه پرونده به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: هنگ مرزی جکیگور این میزان سوخت را در بررسی از دو دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو تویوتا کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ایرانشهر ارسال کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]