آتش‌سوزی مرگبار در شرکت نفت اروندان خوزستان + جزییات
آتش‌سوزی مرگبار در شرکت نفت اروندان خوزستان + جزییات

وقوع حادثه در واحد بهره‌برداری و نمکزدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان تاکنون منجر به فوت یک نفر شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: ظهر امروز (۸ مردادماه ۱۴۰۲) در هنگام انجام تعمیرات در واحد فرآورش و نمکزدایی غرب کارون و حین عملیات جوشکاری، حادثه آتش‌سوزی در یکی از تفکیک‌گرها رخ داد که به صورت کامل مهار شد.

امید نصیری افزود: در این حادثه متاسفانه یک نفر از کارگران جان باخت و ۵ نفر دیگر مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با سوختگی شدید هستند و ۳ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

نصیری ادامه داد: با حضور مدیرعامل و مدیران مربوطه و همچنین فرماندار هویزه و نیروی انتظامی در صحنه حادثه، ابعاد و علل آن در حال پیگیری است که متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: همچنین تمامی دستورات لازم جهت کمک‌رسانی به حال مصدومین از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ابلاغ شده است و در همین خصوص کمیته تحقیقی ویژه این حادثه تشکیل شد.

نصیری خاطرنشان کرد: ردیف سوم از تاسیسات غرب کارون جهت انجام تعمیرات اساسی از حدود ۲۰ روز گذشته از مدار تولید خارج شده بود و از این رو این حادثه در روند تولید این کارخانه اختلالی ایجاد نکرده است و روند تولید به شکل طبیعی خود استمرار دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]