نظامیان صهیونیست تار و مار شدند
نظامیان صهیونیست تار و مار شدند

رزمندگان حزب الله، در رویارویی با نظامیان متجاوز صهیونیست در مناطق مرزی، یک یگان از آنها را کاملا غافلگیر کردند و با انفجار بسته انفجاری، همه آنها را یا به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، منابع عبری گفته بودند که دستکم ۳۷ نظامی صهیونیست در درگیری با رزمندگان حزب الله در نزدیکی مرز لبنان کشته و یا زخمی شدند.

این در حالی است که شبکه اسکای نیوز عربی امارات به نقل از این منابع اعتراف کرد که ۱۴ نظامی صهیونیست در درگیری با رزمندگان حزب الله به هلاکت رسیده اند.

رژیم صهیونیستی در سایه سانسور شدید تلفات خود تنها به هلاکت دو نظامی رسما اعتراف کرده است.

بیانیه حزب الله: با غافلگیرکردن یک یگان ارتش متجاوز اسرائیل تمام آنها کشته و زخمی شدند

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای دفاع از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها، روستا‌ها و غیر نظامیان، در حالی که یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی یارون را از سمت الحرش دور بزند، رزمندگان مقاومت اسلامی، آنها را با منفجر کردن بسته انفجاری غافلگیر کردند که به کشته و زخمی شدن تمام آنها منجر شد.

حمله پهپاد‌های انتحاری حزب الله به آشیانه توپخانه ارتش اسرائیل

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای دفاع از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها، روستا‌ها و غیر نظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان عصر امروز چهارشنبه با انبوهی از پهپاد‌های انتحاری به آشیانه توپخانه ارتش رژیم در «نافیه زیف» حمله کردند که پهپاد‌ها با دقت به اهداف اصابت کرد.

موشکباران «ایفن مناحیم» در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک ایفن مناحیم در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

شلیک ۱۱۰ موشک از صبح تا کنون به شمال فلسطین اشغالی

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که از صبح امروز تا این لحظه، ۱۱۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

حزب الله نیز از موشکباران پایگاه عمیعاد ارتش رژیم صهیونیستی و تلفات به صهیونیست‌ها خبر داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]