اعلام جزئیات خسارت های وارد شده در حمله اسرائیل از زبان وزیر دفاع
اعلام جزئیات خسارت های وارد شده در حمله اسرائیل از زبان وزیر دفاع

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، خسارتی جزئی به ما وارد شد که بلافاصله با بهره‌گیری از دانش و قدرت علمی خودمان آن را ترمیم و جایگزین کردیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، میر سرتیپ عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع، امروز دوشنبه در آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید دانشجویان غیر ایرانی و تعدادی از وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران، گفت: قرآن ما را به آماده شدن و قدرتمند شدن به هر وسیله‌ای توصیه کرده و یکی از قدرت‌ها، قدرت علمی است و هر کشوری که دارای این قدرت باشد، بر دیگران تفوق پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه گاهی این قدرت علمی در جهت شرّ به وسیله استکبار جهانی اعمال می‌شود،اظهار کرد: اما اگر این قدرت علمی در دست انسان‌های مؤمن و عدالت‌خواه باشد، در جهت تفوق خیر و مبارزه با ظلم بکار خواهد رفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به حضور آمریکا در اقصی‌نقاط دنیا از جمله در دریای جنوبی چین و تحریک تایوان، تنگه و آبراه‌های بین‌المللی مانند تنگه باب‌المندب و همچنین در جنگ روسیه و اوکراین، افزود: این حضورها و دخالت‌ها در جهت یک‌جانبه‌گرایی آمریکا در جهان است. کشورهای عدالت‌خواه اعم از مسلمان و غیرمسلمان، باید با بهره‌گیری از قدرت علمی بر روی مشترکات خود تمرکز و آنها را تقویت نمایند.

امیر نصیرزاده اضافه کرد: در این کلاس‌های درسی بر روی مشترکات و عوامل هم‌گرایی که بسیار هم هستند، مطالعه، تحقیق و همفکری کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تمام قوانین بین‌المللی که در ظاهر برای حقوق‌بشر و عدالت وضع شده است را زیر پا گذاشته است، تأکید کرد: در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، خسارتی جزئی به ما وارد شد که بلافاصله با بهره‌گیری از دانش و قدرت علمی خودمان آن را ترمیم و جایگزین کردیم، در حالی که اگر این توانِ ناشی از علم، در اختیار دیگران بود، هرگز به ما اجازه این کار را نمی‌دادند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]