جزییاتی از حمله تروریستی در حرم شاهچراغ/ کمیسیون امنیت ملی فردا تشکیل جلسه می‌دهد
جزییاتی از حمله تروریستی در حرم شاهچراغ/ کمیسیون امنیت ملی فردا تشکیل جلسه می‌دهد

نایب رییس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس به تشریح جزییات حمله تروریستی در حرم شاهچراغ پرداخت و گفت که این کمیسیون فردا در جلسه ای به بررسی این حمله تروریستی می پردازد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم عزیزی با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: طبق اطلاعات بدست آمده مسئولیت حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را داعش جنایتکار به عهده گرفته است.

وی ادامه داد: طبق اطلاعاتم از طریق تماس با شیراز، دو نفر شهید شدند که خادمان حرم شاهچراغ بودند؛ ۱۰ نفر مجروح هستند که حال سه نفر از آن ها وخیم است.

نماینده شیراز در مجلس بیان کرد: بلافاصله بعد از وقوع حمله تروریستی نیروهای انتظامی و امنیتی وارد صحنه شدند که بنا بر گزارش‌ها، عامل اصلی حمله تروریستی دستگیر شده و در اختیار نیروهای امنیتی است؛ تلاش می شود عوامل اصلی و پشتیبان شناسایی و برخورد شوند کما این که تاکنون چند نفر را که احتمال همراهی و پشتیبانی آن ها وجود داشت، دستگیر شدند.

عزیزی ادامه داد: باید تلاش شود هر چه زودتر آرامش به شهر شیراز و اطراف حرم شاهچراغ و سایر اماکن مقدس شیراز برگردد و نگرانی‌های مردم به حداقل برسد. البته لازم است اقدامات جدی‌تر و بازدارنده‌تر اجرایی شده و دستگاه‌های مسئول و نیروهای نظامی، امنیتی و دفاعی برخورد بازدارنده و قاطعی در مقابله این با رفتار داشته باشند.

وی گفت: انتظار می رفت شورای تامین استان فارس تدابیر پیشگیرانه‌تری را به اجرا بگذارند. البته بعد از حمله ترریستی قبلی در شیراز اقدامات جدی و خوبی شده است که باید ادامه پیدا کرده و تقویت کرد تا دیگر شاهد این اقدامات جنایتکارانه نباشیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که این کمیسیون فردا جلسه ای درباره حمله تروریستی شاهچراغ برگزار می کند، افزود: براساس وظایف نظارتی، کمیسیون این موضوع را همه جانبه بررسی کرده و گزارش را به مقامات مسئول و مردم منعکس کند.

وی گفت که اعزام هیاتی به شیراز برای بررسی حمله تروریستی شاهچراغ جزو وظایف کمیسیون است که فردا درباره آن تصمیم گیری می شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]