اجتماع بانوان طلبه تهران در حمایت از مردم غزه برگزار شد
اجتماع بانوان طلبه تهران در حمایت از مردم غزه برگزار شد

اجتماع بزرگ «الی بیت المقدس» با حضور طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران در «حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت» و «محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری،‌ اجتماع بزرگ «الی بیت المقدس» با حضور طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران در «حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت» و «محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی» ظهر امروز در مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

حوزویان با تجمع در این مراسم، با در دست داشتن شعارنوشته‌هایی، اعلام حمایت خود از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین را اعلام و شعار‌هایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی سر دادند و کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی را محکوم کردند.

بانوان طلاب در این اجتماع با سردادن شعارهای «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «مرگ بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی» و «حاج قاسم شهیدم، راهت ادامه دارد» خواستار ورود کشورهای اسلامی به موضوع فلسطین و جلوگیری از کشتار مردم غزه شدند.

دنیای اسلام، دشمنان واقعی خود را شناخته است

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در این مراسم با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در بازگشت امت‌های اسلامی به هویت دینی و اسلامی اظهار کرد: لبنان که روزی به عنوان عروس خاورمیانه شناخته می‌شد امروز به عنوان پایگاه دنیای اسلام در جهان عرب شناخته می‌شود و ما رهبران کشور لبنان را با هویت دینی و اسلامی آن‌ها می‌شناسیم و شاهد بازگشت نسل جوان به اسلام و قرآن و مدرسه جهاد و مجاهدت هستیم.

وی گفت: امروز تار و پود جوانان مجاهد و قهرمان فلسطین با اسلام،‌ با قرآن،‌ با نماز، با تحکیم رابطه با خدا و با استقبال از شهادت گره خورده است. اگر اسلام و قرآن نبود، مگر می‌توانستند صدها هزار زن و مرد و کودک و جوان در غزه‌ قهرمان و در زیرِ گلوله‌های دشمن، این مقدار ایستادگی کنند؟ این اسلام است که به آنان این قدرت و عزت و شهامت و مقاومت را عنایت کرده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دنیای اسلام در پرتو انقلاب اسلامی می‌رود تا با اسلام آشتی کند و این مهم‌ترین پیام انقلاب بود، افزود: بازگشت به اسلام در حوزه حیات اجتماعی و سیاسی، آثار و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف به نمایش می‌گذارد؛ دنیای اسلام با بازگشت به هویت دینی خود، دشمنان واقعی خود را شناخت و رصد کرد، سپس در مقابل آنان محکم و با اقتدار ایستاد.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: هر کجا هویت اسلامی معنا یافت، مبارزه با استکبار حرف اول را زد، همان طور که در ایران این واقعیت عینیت یافت. ملت قهرمان ایران به اسلام و به قرآن بازگشتند و مقابل دیکتاتوری پهلوی و حامیان او یعنی آمریکا و انگلیس ایستادند. 

وی تاکید کرد: امروز اگر در لبنان جریان اسلامی قدرت سیاسی را در دست دارد و حیات خلوت آمریکا در منطقه را از چنگال او بیرون آورده است،‌ برای این است که مسلمانان دشمنان خود را شناختند و  رصد کردند و مقابل او ایستادند. این مسئله در سراسر جهان اسلام می‌بینید.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]