رئیس سازمان بسیج: «طوفان الاقصی» آبروی صهیونیست‌ها را برد و وجدان‌ها را بیدار کرد
رئیس سازمان بسیج: «طوفان الاقصی» آبروی صهیونیست‌ها را برد و وجدان‌ها را بیدار کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز فلسطین نه تنها مساله جهان اسلام بلکه مساله اصلی دنیا است، گفت: در عملیات طوفان الاقصی شکست‌های بسیار سنگین و غیر قابل ترمیمی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد شد زیرا نه تنها ضربه فنی شدند بلکه آبرویشان بر باد رفت و وجدان‌ها بیدار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در گردهمایی سراسری مسؤولان بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در هفته بسیج و دوم آذر ماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه این توفیق نصیبمان شد که در جوار مضجع شریف و نورانی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مظهر ریاست جمهوری، این گردهمایی سراسری را برگزار کنیم.

وی گفت: در دوران شیوع کرونا که به دلیل ضرورت رعایت فاصله اجتماعی، همه فعالیت‌ها کاهش پیدا کرد، فعالیت‌های بسیج دانشجویی و طلاب نه تنها کاهش پیدا نکرد بلکه در محور مقابله با ویروس کرونا و انجام خدمات گسترده به مردم نقش آفرینی کردند و بعد از پایان کرونا نیز خدماتی را در سراسر کشور آغاز کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: پس از دوران کرونا نیز، فعالیت بسیجیان تمام نشد و برای کمک به مردم، فعالیت‌های جدیدی را آغاز کردند و در این راستا هر دو تشکل برای مهیا کردن شبکه تشکلی خود جهت ارائه خدمات گسترده و پاسداری از انقلاب اسلامی، فعالیت‌هایی را در دستور کار قرار دادند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه آرمان‌های امام راحل و عملی‌کردن تدابیر رهبر معظم انقلاب همیشه در کانون توجه فعالیت بسیجیان است، تصریح کرد: طلاب و دانشجویان بسیجی پیشرو در خدمت رسانی هستند و در همین راستا برگزاری اردو‌های جهادی، راهیان‌نور، راهیان پیشرفت، دوره‌های توانمدسازی در قالب مباحث گوناگون و مورد نیاز برای تقویت این شبکه تشکلی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: گسترش چتر دفاع گفتمانی از انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و حضور در میان مردم در قالب جهاد تبیین از جمله موضوعاتی است که بسیج طلبه و دانشجو به آن توجه دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: طلاب و دانشجویان بسیجی ظرفیت بسیار قابل اعتنایی در تحقق بیانیه گام دوم و چشم انداز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری دارند تا همان‌گونه که ایشان فرمودند نزدیک قله هستیم، قله‌های پیروزی و عظمت را فتح کنند.

سردار سلیمانی با اشاره به اتفاقات فلسطین بیان کرد: شاهد کسب پیروزی‌ها بزرگ از جانب نیروهای مقاومت در عملیات طوفان الاقصی بودیم، در این عملیات شکست‌های بسیار سنگین و غیر قابل ترمیمی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد شد زیرا نه تنها ضربه فنی شدند بلکه آبرویشان بر باد رفت و وجدان‌ها بیدار شدند.

وی اضافه کرد: امروز فلسطین نه تنها مساله جهان اسلام بلکه مساله اصلی دنیا است به شکلی که افکار عمومی و آزادی خواهان جهان خواستار محاکمه سران این رژیم جعلی ‌هستند که این نشان می‌دهد مردم غزه در کانون توجهات قرار دارند. دولت جمهوری اسلامی نیز حمایت از مردم غزه را در کانون توجهات خود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: دستگاه‌های رسانه‌ای نظام سلطه و مجامع بین‌المللی جهان نه تنها در کنار مردم فلسطین نیستند، بلکه از رژیم کودک‌کش صهیونیستی حمایت می‌کنند و سازمان‌های بین المللی نیز در این رابطه یا سکوت کرده و یا با احتیاط از کنار آن عبور کردند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: ما بسیجیان از دولت و ریاست جمهوری تفاضا داریم محاکمه سران رژیم کودک کش را در مجامع اسلامی بویژه در کنفرانس سران اسلامی دنبال کند تا با پیگیری‌های نظام جمهوری اسلامی، دادگاه‌های صالحه‌ای تشکیل شود و سران صهیونیست‌ها در آن محاکمه و به سزای عمل خود برسند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]