به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، خالد مشعل روز شنبه در  گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ترکیه  تصریح کرد حوادث (طوفان الاقصی) از ۷ اکتبر آغاز نشد بلکه  باید بدانید که این رویدادها  از زمان اشغال سرزمین ما و کشتار و آوارگی ملت فلسطین آغاز شده است. مشعل با رد  اتهامات وارده به […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، خالد مشعل روز شنبه در  گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ترکیه  تصریح کرد حوادث (طوفان الاقصی) از ۷ اکتبر آغاز نشد بلکه  باید بدانید که این رویدادها  از زمان اشغال سرزمین ما و کشتار و آوارگی ملت فلسطین آغاز شده است.

مشعل با رد  اتهامات وارده به گردان‌های القسام مبنی بر حمله به غیرنظامیان اسرائیلی و قتل کودکان آنها گفت: قوانین گردان‌های القسام در جنگ برگرفته از آموزه‌های دین حنیف اسلام است و شما دستورات محمد ضیف فرمانده گردانهای القسام را مبنی بر اینکه کودکان و  زنان و سالخوردگان را نکشید، بارها شنیده اید.

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج در ادامه تاکید کرد رژیم اشغالگر با اتکا به توانمندی های آمریکا و غرب عمداً در حال ارتکاب کشتار و نسل کشی علیه غیرنظامیان است.

وی  تصریح کرد زمان اجرای عملیات طوفان الاقصی با جنایات اشغالگران و تشدید تعرضات آنها در مسجدالاقصی و قدس مرتبط است.

خالد مشعل تاکید کرد  تصمیم برای برنامه ریزی و  اجرای عملیات تنها از جانب گردان های القسام  اتخاذ شده و هیچ طرف خارجی در برنامه ریزی یا اجرای عملیات دخیل نبوده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]