موتورولا اج ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و شارژ ۱۲۵ واتی معرفی شد
موتورولا اج ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و شارژ ۱۲۵ واتی معرفی شد

موتورولا اج ۵۰ پرو – Motorola Edge ۵۰ Pro، محصول جدید کمپانی موتورولا، با امکاناتی جذاب و قیمت مناسب به بازار میان‌رده‌ها اضافه می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، موتورولا با رونمایی از گوشی جدید موتورولا اج ۵۰ پرو در رویدادی بزرگی در هند، فصل جدیدی را در خط تولید گوشی‌های هوشمند خود رقم زد. گوشی جدید موتورولا، یک میان‌رده باکیفیت است که از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳، نمایشگر ۱۴۴ هرتز AMOLED با رزولوشن ۱۲۲۰p و سیستم دوربین سه‌گانه قدرتمندی بهره می‌برد.

موتورولا اج ۵۰ پرو؛ رقیبی جدید برای گوشی‌های پرچمدار؟
اج ۵۰ پرو دارای نمایشگر خمیده pOLED به‌اندازه ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۱۲۲۰p و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز است. این پنل دارای حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت بوده و همچنین اولین گوشی هوشمند با رنگ‌های تأییدشده توسط پنتون (Pantone) برای نمایش دقیق‌تر رنگ‌ها و تناژ پوست در دنیای واقعی است. درون حفره‌ای روی این صفحه نمایش نیز یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار قرار گرفته و یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه آن است.

دوربین‌های قدرتمند
در پشت گوشی، شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۴ و لرزشگیر اپتیکال (OIS) هستیم. در کنار این لنز، یک لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد که به‌عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند. Edge ۵۰ Pro اولین گوشی هوشمند موتورولا با موتور ارتقاء عکس مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای عکاسی از سوژه‌های متحرک و تفکیک رنگ بهینه‌سازی شده است.

از نظر نرم افزار، Edge ۵۰ Pro رابط کاربری جدید HelloUX موتورولا را بر پایه اندروید ۱۴ ارائه می‌کند که قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد برای خلق والپیپرهای سفارشی را به همراه دارد. این گوشی همچنین اولین محصولی خواهد بود که از Motorola Smart Connect پشتیبانی می‌کند. این مجموعه جدیدی از قابلیت‌های یکپارچه‌سازی است که بین گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی دو برند موتورولا و لنوو با پشتیبانی از نمایشگرهای خارجی و همگام‌سازی داده‌ها کار می‌کند.
گوشی موتورولا دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات است و همچنین از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP۶۸ بهره می‌برد.
قیمت عالی در برابر امکانات عالی
موتورولا اج ۵۰ پرو به‌صورت استاندارد در رنگ‌های مشکی و اسطوخودوسی عرضه می‌شود. همچنین نسخه محدود Moonlight Pearl که توسط شرکت طراحی ایتالیایی Mazzucchelli ۱۸۴۹ طراحی شده نیز در برخی بازارها عرضه می‌شود. قیمت این گوشی از ۳۱۹۹۹ روپیه هند (۳۸۳ دلار) برای مدل ۸/۲۵۶ گیگابایت شروع شده و تا ۳۵۹۹۹ روپیه هند (۴۳۱ دلار) برای مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایت ادامه دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]