آخرین خبر بازنشستگان آموزش و پرورش از واریز معوقات فرهنگیان بازنشسته تا آبان ۱۴۰۲
آخرین خبر بازنشستگان آموزش و پرورش از واریز معوقات فرهنگیان بازنشسته تا آبان ۱۴۰۲

آخرین خبر از واریز معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته تا پایان آبان ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش نبض بازار، بازنشستگانِ آموزش و پرورش درباره وضعیت واریز معوقات فرهنگیان و معلمان بازنشسته اطلاع رسانی کردند.
جمعی از بازنشستگانِ آموزش و پرورش می‌گویند: مهرماه تمام شد و وعده‌ی زیر محقق نشد. در سنواتِ گذشته، پاداش پایان خدمت بازنشستگانِ آموزش و پرورش مهر و شهریورماه پرداخت می‌شد، اما امسال هنوز این اتفاق نیفتاده است.

آقای وزیر! مهرماه تمام شد و پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته را واریز نکردند
 جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداختِ پاداش بازنشستگی خود خبر دادند. این در حالی است که وزیر آموزش و پرورش چندی پیش از پرداختِ پاداش بازنشستگان تا مهرماه خبر داد. 

این بازنشستگان به صحبتهای وزیر آموزش و پرورش اشاره می‌کنند و می‎گویند: مهرماه تمام شد و وعده‌ی زیر محقق نشد. در سنواتِ گذشته، پاداش پایان خدمت بازنشستگانِ آموزش و پرورش مهر و شهریورماه پرداخت می‌شد، اما امسال هنوز این اتفاق نیفتاده است. 

یکی از این بازنشستگان که فروردین ماه ۱۴۰۱ بازنشست شده می‌گوید: اول آبان ماه ۱۴۰۲ است و نه معوقاتِ رتبه‌بندی و نه پاداش ما را پرداخت کرده‌اند. 

این بازنشسته می‌گوید: حدود ۱۷ ماه از بازنشستگیِ من می‌گذرد و کسی پاسخگو نیست. آموزش و پرورش صندوق بازنشستگی کشوری را مقصر می‌داند و صندوق کشوری، آموزش و پرورش را و کسی به ما پاسخ نمی‌دهد. گاهی هم می‌گویند بودجه نداریم.

او می‌گوید: بعد از سی سال می‌خواهیم پاداشی بگیریم تا به زخم زندگی بزنیم اما معلوم نیست چه زمانی قرار است این پاداش را پرداخت کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]