علی‌اف: باکو ظرف یک روز مأموریت خود را در قره‌باغ انجام داد
علی‌اف: باکو ظرف یک روز مأموریت خود را در قره‌باغ انجام داد

رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان با تأکید بر این‌که کشورش حاکمیت خود را بازیافت، گفت که باکو ظرف یک روز مأمورات خود را در قره باغ کوهستانی انجام داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در یک سخنرانی ملی که از تلویزیون این کشور پخش شد، تصریح کرد که باکو تنها ظرف یک روز مأموریت و وظایف خود را در قره‌باغ کوهستانی انجام داد و تمام تروریست‌ها را مجازات کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان با تأکید بر موفقیت عملیات نظامی این کشور علیه تروریست‌ها گفت: «باکو تمامی وظایف خود را تنها ظرف یک روز در قره باغ انجام داد و تمامی تروریست‌ها مجازات شدند و (جمهوری) آذربایجان حاکمیت خود را بازیافت».

رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان ادامه داد: «تروریست‌ها نمی‌توانند وارد قلمرو (جمهوری) آذربایجان شوند و ارتش توانست که صدها سلاح را کنترل کند».

وی تأکید کرد: «بیش از ۳۰۰ شهروند (جمهوری) آذربایجان از پایان جنگ دوم قره‌باغ، قربانی تروریسم مین‌گذاری (ارمنستان) شدند. اقدام تروریستی دیروز (انفجار خودروی پلیس جمهوری‌ آذربایجان بر اثر انفجار مین) یکی از همین رخدادها بود».

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]