بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص چرایی خروج خبرنگاران هنگام ورود هیات ایرانی در ژنو گفت: برای کار رسانه ای و تبلیغاتی به سوییس نرفته بودیم.


دریافت
۳ MB

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]