بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص چرایی خروج خبرنگاران هنگام ورود هیات ایرانی در ژنو گفت: برای کار رسانه ای و تبلیغاتی به سوییس نرفته بودیم.
دریافت
۳ MB
- نویسنده: مهر نیوز mehrnews

















































































