به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «مائورو وییرا» وزیر امور خارجه برزیل گفت که تشدید خشونت‌ها در غزه اقدامی غیرقابل قبول بوده و نابودی زیرساخت‌ها در غزه را نیز رد می‌کنیم. وی در ادامه سخنانش گفت: «کمک‌هایی که وارد غزه شده برای تامین نیازهای ساکنان این منطقه به هیچ وجه کافی نیست». وییرا تاکید […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «مائورو وییرا» وزیر امور خارجه برزیل گفت که تشدید خشونت‌ها در غزه اقدامی غیرقابل قبول بوده و نابودی زیرساخت‌ها در غزه را نیز رد می‌کنیم.

وی در ادامه سخنانش گفت: «کمک‌هایی که وارد غزه شده برای تامین نیازهای ساکنان این منطقه به هیچ وجه کافی نیست».

وییرا تاکید کرد: «همه طرف‌های درگیر در غزه باید به اصول قوانین بین‌المللی بشردوستانه پایبند باشند و خواستار آزادی همه گروگان‌های غیرنظامی در غزه بدون هیچگونه قید و شرطی هستیم».

وزیر خارجه برزیل گفت: «باعث تاسف است که شاهد هیچگونه پیشرفتی در روند صلح میان فلسطینیان و اسرائیل نیستیم و ادامه اشغالگری در کرانه باختری، راه حل دو دولت را به تاخیر می‌اندازد و اسرائیل باید تمامی فعالیت‌های شهرک سازی خود از جمله در قدس شرقی را متوقف کند».

وی هشدار داد: «در حال حاضر شاهد خطر انتشار بحران در غزه به مکان‌های دیگر در منطقه هستیم».

وییرا گفت: «شورای امنیت نباید از مسئولیت خود در آزادسازی گروگان‌ها و وارد کردن کمک‌ها به غزه شانه خالی کرده و خشونت در غزه باید متوقف شده و آتش بس حاصل شود و گذرگاه‌های بشردوستانه ایجاد شده و بر روی راه حل دو دولت کار شود».

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]