اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه دو خوابه در اهواز را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه دو خوابه در اهواز با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید. اگر قصد اجاره یک  واحد […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه دو خوابه در اهواز را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه دو خوابه در اهواز با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک  واحد دو خوابه در کیانپارس را دارید، یک واحد ۱۰۰ متری ۱۶ ساله پارکینگ،انباری،آسانسور دارد را با رهن کامل ۵۷۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در شهرک دانشگاه هستید می‌توانید یک خانه دو خوابه ۱۰۵ متری که انباری،آسانسور دارد را با پول پیش ۲۰۰ میلیونی و اجاره ۴ میلیون تومانی در شهرک دانشگاه کرایه کنید.

همچنین واحدی آپارتمان ۱۱۲ متری شیک کلید نخورده، روبروی باغ غدیر، بسیار خوش جا، کوچه دارای نگهبانی ۲۴ ساعته، موتورخانه، گرمایش سرمایش فن کوئل و از کف، تک واحدی حیاط و باربیکیو اختصاصی، دستشویی فرنگی و ایرانی ۲خواب بزرگ کمد دار، همه دیوارها کاغذ دیواری نو که در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است را می‌توانید در باغ غدیر با ودیعه ۵۰۰ میلیون و اجاره  ماهانه ۱۵ میلیون تومانی این آپارتمان دوخوابه را کرایه کنید.

اگر واحدی در پردیس مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۹۱ متری است و دو خوابه و پارکینگ دارد را با رهن ۲۷۰ میلیون و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی در پردیس برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در کیانشهر با متراژ ۱۰۵ متر در حالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۴۰۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در طالقانی به دنبال خانه دو خوابه هستید باز یک واحد با متراژ ۷۵ متر که انباری دارد را با پول پیش ۱۵۰ میلیون و اجاره ۳ مییلیون تومانی در طالقانی کرایه کنید.

همچنین واحد دیگری باهنر با متراژ ۱۰۰ متری دو خوابه دارای امکاناتی مثل آسانسور، پارکینگ این واحد را می‌توانید با ودیعه  ۴۸۰ میلیون تومان کرایه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه دو خوابه در اهواز به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه دو خوابه در اهواز
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
کیانپارس ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۸۶ ۵۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰  – 
شهرک دانشگاه ۱۰۵ ۲خوابه،انباری،آسانسور ۱۳۹۷ ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۴،۰۰۰،۰۰۰
پردیس ۹۱ ۲خوابه،پارکینگ ۱۳۸۵ ۲۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰ 
کیانپارس ۱۰۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۲ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 
کیانشهر ۸۸ ۲خوابه،پارکینگ ۱۳۹۷ ۱۸۰،۰۰۰،۰۰۰ ۳،۰۰۰،۰۰۰
طالقانی ۷۵ ۲خوابه،انباری ۱۳۷۵ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 
فاز دو پاداد ۷۴ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۹۰ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 
باهنر ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۸ ۴۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در اهواز برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]