اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه دو خوابه در ایلام را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه دو خوابه در ایلام با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید. اگر قصد اجاره یک  واحد […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه دو خوابه در ایلام را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه دو خوابه در ایلام با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک  واحد دو خوابه در نوروزاباد را دارید، یک واحد ۹۵ متری ۶ ساله را با رهن ۱۵۰ میلیون و اجراه ۳ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در میدان میلاد  هستید می‌توانید یک خانه دو خوابه ۱۱۰متری که انباری،آسانسور،انباری دارد را با پول پیش ۱۲۰ میلیونی و اجاره ۴ میلیون تومانی در میدان میلاد کرایه کنید.

اگر واحدی در میدان دانش مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۱۷۰ متری است و دو خوابه و پارکینگ،انباری،آسانسور دارد را با رهن ۳۰۰ میلیون و اجاره ۱ میلیون تومانی در میدان دانش برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در پاسداران با متراژ ۹۲ متر در حالی که نوساز است را با پول پیش ۳۰۰ میلیونی و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در خیابان آزادی به دنبال خانه دو خوابه هستید باز یک واحد با متراژ ۱۷۰ متر که انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با پول پیش ۵۰۰ میلیون و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی در خیابان آزادی کرایه کنید.

همچنین واحد دیگری در بلوار مدرس با متراژ ۷۸ متری دو خوابه دارای امکاناتی مثل آسانسور، پارکینگ،انباری دارد این واحد را می‌توانید با ودیعه  ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۲ میلیون تومانی در بلوار مدرس کرایه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه دو خوابه در ایلام به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه دو خوابه در ایلام 
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
نوروزاباد ۹۵ ۲خوابه ۱۳۹۶ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 
میدان میلاد  ۱۱۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۴ ۱۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴٬۰۰۰٬۰۰۰ 
میدان دانش ۱۷۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۱ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پاسداران ۹۲ ۲خوابه،آسانسور ۱۴۰۲ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰ 
خیابان آزادی ۱۷۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۰ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰ 
بلوار مدرس ۷۸ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۰ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
بلوار دانشجو ۱۳۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۰ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 خیابان معراج ۹۰ ۲خوابه،انباری،آسانسور ۱۳۹۴ ۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۷۰۰٬۰۰۰ 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در ایلام برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]