لوید آستین وزیر دفاع آمریکا از وزیر جنگ اسرائیل خواست تا قبل از هرگونه پاسخ احتمالی به حملات موشکی و پهپادی ایران، واشنگتن را در جریان قرار دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا بعد از شروع حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اسرائیل، با یوآو گالانتس وزیر جنگ این رژیم گفت و گوی تلفنی انجام داد.
به نقل از شبکه سی ان ان، آستین در این تماس تلفنی خطاب به گالانتس تاکید کرد که اسرائیل قبل از هرگونه واکنش و پاسخ احتمالی به حمله ایران، مراتب را با واشنگتن در میان بگذارد.
گالانتس هم در این تماس تلفنی ضمن ارائه گزارشی از حمله ایران، تاکید کرد که اسرائیل برای مقابله با هرگونه حمله بیشتر از سوی ایران آمادگی دارد.
همچنین ساعتی پیش جو بایدن بعد از حضور در جلسه اضطراری با مقامات امنیت ملی امریکا در کاخ سفید، با بنیامین نتانیاهو گفت و گوی تلفنی انجام داد. نشست اضطراری کاخ سفید بعد از تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو، ادامه یافت.
شورای امنیت سازمان ملل هم قرار است عصر یکشنبه جلسه اضطراری با موضوع حمله ایران به اسرائیل تشکیل دهد. این جلسه اضطراری بنا به درخواست تل آویو برگزار خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]