دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات با نتیجه ۲-۱ به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فوتبالی، تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی خود در جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی به مصاف تیم ملی امارات رفت.
شاگردان قلعه‌نویی برای صعود به عنوان سرگروه، نیاز داشتند در این بازی به پیروزی یا تساوی دست پیدا کنند و لذا ایران بازی را کاملا هجومی آغاز کرد.
در دقیقه ۲۶ بازی، پاس فوق‌العاده سردار آزمون از بالای سر دو مدافع امارات، طارمی را در موقعیت تک به تک قرار داد و ستاره پورتو با مهارت همیشگی خود دروازه حریف را باز کرد.
در نیمه دوم این دیدار، باز هم شاهد کار تیمی بی‌نظیر از زوج طلایی خط حمله تیم ملی بودیم و آزمون دوباره با یک پاس عالی، طارمی را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن با شوت محکم خود دروازه امارات را باز کند و در این بازی دبل کند.
این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر صفر به سود ایران در جریان بود اما در یک صحنه، اماراتی‌ها از غفلت دفاع ایران استفاده کردند و با یک پاس بلند، توپ را در جناح چپ در اختیار یحیی الغسانی قرار دادند و این بازیکن زهردار موفق شد دروازه بیرانوند را باز کند تا حساب کار ۲-۱ شود.
این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک یوزهای ایران به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی صعود خود به عنوان تیم اول گروه را جشن بگیرند.
امارات – ایران
سه‌شنبه ۳ بهمن ساعت ۱۸:۳۰
ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی قطر
داور وسط: ایلگیز تانتاشف (ازبکستان) کمک‌ها: آندری تی‌ساپنکو و تیمور گاینولین (ازبکستان)/ داور چهارم: ادهم مخادمه (اردن)/ داور و کمک داور وی‌ای‌آر: محمد خالد (عربستان) و عبدالله جمالی (کویت)
ترکیب ایران
علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، صادقی محرمی (۴۵- رامین رضاییان)، سامان قدوس (۶۷- امید ابراهیمی)، سعید عزت اللهی، مهدی قائدی (۶۷- محمد محبی)، علی قلی زاده (۶۷- علیرضا جهانبخش)، سردار آزمون (۸۷- رضا اسدی) و مهدی طارمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]