بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌گوید سنگین بودن ماسه مسابقات جام جهانی دویدن و نفس کشیدن را برای بازیکنان حاضر در مسابقات بسیار سخت کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از “ورزش‌ سه”، مهدی شیرمحمدی، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، پیش از بازی ایران مقابل تاهیتی، با دوربین بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، گفت‌وگو کرد. بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در شروع گفت: جام جهانی معتبرترین مسابقات فوتبال ساحلی است که زیر نظر فیفا برگزار می‌شود. خدا را شکر می‌کنیم که تا اینجای کار توانستیم با دو پیروزی ارزشمند از گروه صعود کنیم. تیم یکدل و یکدستی داریم و امروز هم برای صدرنشینی به میدان می‌رویم و تیم قدرتمند تاهیتی که دو بار به فینال جام جهانی را راه پیدا کرده است را شکست می‌دهیم تا هم دل مردم ایران را شاد کنیم و هم اینکه به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کنیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ادامه داد: ما بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که در جام جهانی ۱۲ نفر هستیم، به عشق ۸۰ میلیون ایرانی به میدان می‌رویم و می‌جنگیم و حتی اگر شده یک لحظه هم دل مردم را شاد کنیم، همه بازیکنان از خط دروازه خودی تا خط دروازه حریف، همه تک تک از جان مایه می‌گذاریم. ما برای اینکه بهترین نتیجه را در جام جهانی بگیریم و نام ایران را بالا ببریم، همه کار می‌کنیم و ملت ایران در این قضیه شک نکنند.
شیرمحمدی درباره فداکاری در تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: ما همیشه سعی می‌کنیم جای همدیگر را در زمین پر کنیم. من همیشه به محمدعلی مختاری می‌گویم که تو همان جلو بایست و گل بزن و من جایت در عقب می‌ایستم و دفاع می‌کنم. محمدعلی مختاری و همه بچه‌هایی که گل زدند تا اینجای کار روی همه را سفید کرده‌اند و امیدوارم تا فینال مسابقات این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم دل همه را شاد کنیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره کیفیت ماسه مسابقات جام جهانی گفت: ماسه مسابقات جام جهانی خیلی سنگین است. ما همه جور ماسه در رقابت‌ها و تورنمنت‌های مختلف در کشورهای مختلف دیده‌ایم اما این ماسه خیلی سنگین است و یک بار که می‌روید و می‌آیید چشم بازیکنان سیاهی می‌رود. اصلا ماسه‌ها آنقدر سنگین است که بعضی وقت‌ها اصلا دروازه را هم به زور می‌شود دید. البته این اتفاق برای همه تیم‌هاست.
شیرمحمدی درباره محرومیت دو بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در بازی امروز مقابل تاهیتی هم گفت: جالب اینجاست که اکبری و میرشکاری با یکدیگر در هتل، هم‌اتاق هستند. امروز ما ۱۰ بازیکن به عشق این دو بازیکن، همه کار می‌کنیم و همه توانمان را می‌گذاریم که جای خالی این دو نفر را پر کنیم و امیدوارم این دو بازیکن هم در بازی بعد به عشق ما ۱۰ بازیکن همه توانشان را بگذارند و جبران کنند.
بازیکن تیم ملی درباره حضور هواداران تیم ملی فوتبال ساحلی در ورزشگاه گفت: ما هیچوقت در دبی تنها نبوده‌ایم و ایرانیان ساکن دبی و چه ایرانیانی که از ایران به دبی می‌آیند حامی ما بوده‌اند. دبی همیشه برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، خوش یمن بوده است و نتایج قابل قبولی گرفته‌ایم و روی سکو رفته‌ایم. هواداران ایرانی در ورزشگاه به ما انرژی می‌دهند و با پرکردن ورزشگاه نمی‌گذارند ما احساس غربت کنیم. ظرفیت ورزشگاه حدود ۵۰۰۰ نفر است که ایرانیان عزیز آن را پر می‌کنند اما به شما قول می‌دهم اگر ظرفیت ورزشگاه ۱۰۰۰۰ نفر هم بود، باز هم ایرانیان خونگرم آن را پر می‌کردند. امیدوارم با حمایت و پشتیبانی هواداران، تا فینال پیش برویم و اتفاقات خوبی برای فوتبال ساحلی ایران بیفتد.
شیرمحمدی در پایان درباره تاهیتی، حریف امروز تیم ملی هم گفت: تاهیتی رقیب سنتی ایران است و از رقبای خیلی سخت بوده و همیشه در جام جهانی دست بالاتر را داشته‌اند. من حدس می‌زنم که بتوانیم چهار بر دو این تیم را شکست دهیم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا مچ تاهیتی را بخوابانیم تا بقیه تیم‌های باقیمانده در جام حساب کار دستشان بیاید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]