اقتصاد ایران: شهرکرد_معاون علمی و فناوری ریاست جمهور گفت: هدف سفر به استان‌های مختلف، بررسی شرایط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از نزدیک و برنامه‌ریزی برای کمک به توسعه آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،روح‌الله دهقانی فیروزآبادی صبح شنبه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هدف از سفرهای استانی که جز ارکان دولت سیزدهم بوده، توجه به استان‌هایی است که اگرچه از مرکز کشور دور هستند اما استعدادها و ظرفیت‌های بیشماری در آن‌ها نهفته است.

وی افزود: هدف معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری نیز در راستای سیاست‌های دولت است تا با سفر به استان‌های مختلف از نزدیک شرایط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را بررسی و به توسعه آن‌ها کمک کند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهور ادامه داد: اگرچه چهارمحال و بختیاری از منابع حمایتی کمتری استفاده کرده است ولی ظرفیت‌ها و استعدادهای جوان و پرانرژی دارد و بازدیدی که از مجموعه پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری انجام گرفت، گواه این مدعا است.

دهقانی فیروزآبادی عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده است تا در سفر یک روزه به چهارمحال و بختیاری علاوه بر بازدید میدانی از مراکز علمی و فناوری، با نخبگان این استان دیدار و گفت‌وگو شود و در نهایت نیز سیاست‌هایی برای کمک، حمایت و توسعه زیست بوم فناوری با استفاده از ظرفیت مقامات استانی اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم بسیاری از استان‌های کشور ظرفیت‌های استعدادی و طبیعی بسیار بالایی دارند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده است، یکی از ارکان اصلی برنامه‌ریزی معاونت علمی و فناوری توجه به مجموعه شرکت‌های فناور در استان‌هایی است که کمتر مورد توجه قرار گرفتند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]