اقتصاد ایران: مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، این معاونت در فراخوانی از شرکت های متقاضی در نقش آفرینی و مشارکت در برنامه طراحی، اجرا، تجهیز، راه اندازی و بهره‌برداری از این مرکز دعوت به همکاری کرد.

شرکتهای توانمند با ظرفیت اجرایی لازم و علاقمند به مشارکت درخواست می شود پیشنهاد و طرحهای خود را مطابق شرایط، مشخصات و توضیحات فراخوان حداکثر تا ۱۸ مردادماه به ایمیلinfo.isd@cistc.ir ارسال کنند.

برای مشارکت در این فراخوان ضروری است که شرکت اعم از مدیران اصلی و مجری طرح، فهرست محصولات شرکت، فعالیتها و سوابق اجرایی و صادراتی شرکت و… معرفی شوند.

همچنین ارائه شرح فعالیت طراحی، اجرا و بهره برداری از ساختمان مرکز نوآوری در کاراکاس شامل طراحی معماری داخلی و پیشنهاد کاربریها، عملیات بازسازی و زیبا سازی، تجهیز کامل ساختمان و محوطه ضروری است.

لزوم تامین سرمایه و آورده مالی نیز از دیگر شروط پذیرش در این فراخوان است. شرکت هایی که دارای سابقه کار در منطقه هستند و شرکتهای دارای قرارداد یا تفاهم نامه همکاری در کشور ونزوئلا از اولویت بالاتری برخوردار خواهند بود.

طرح ها پس از بررسی و ارزیابی توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری انتخاب می شوند. برای اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره تلفن ۴۱۱۸۶ داخلی ۵۳۱۵ تماس بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]