اپل موزیک در ios 18 چه تغییراتی داشته است؟! | قابلیت ها و ویژگی های Apple Music
اپل موزیک در ios 18 چه تغییراتی داشته است؟! | قابلیت ها و ویژگی های Apple Music
در iOS 18، اپل موزیک بهبود‌های چشمگیری را تجربه خواهد کرد که تجربه گوش‌دادن به موسیقی را بهبود می‌بخشد.

این نسخه از سیستم ‌عامل iOS شامل ویژگی‌هایی مانند کراس‌فیدینگ هوشمند، هپتیک موسیقی، قابلیت‌های به‌ روزرسانی شده در سیستم صف ‌بندی آهنگ‌ها، و گسترش قابلیت SharePlay است. این تغییرات نه ‌تنها به کاربران باعث ارتقا تجربه موسیقی می‌شود؛ بلکه امکانات جدیدی را نیز برای همراهان و دوستداران موسیقی فراهم می‌آورد. در نظر داشته باشید که بهره ‌مندی از همه قابلیت‌های اپل موزیک، نیازمند خرید اشتراک این برنامه است. در ادامه به نقل از سیب کده (Sibkade.com) به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

معرفی قابلیت crossfading در اپلیکیشن Apple Music

وقتی که iOS 18 اواخر امسال عرضه شود، ویژگی جدیدی به نام crossfading در اپلیکیشن Apple Music اضافه خواهد شد. اپل نسخه‌ای از این ویژگی را در iOS 17 معرفی کرد که نسخه نسبتاً ابتدایی بود و اپل در به‌روزرسانی جدید، تلاش زیادی برای بهبود عملکرد این ویژگی انجام داده است.

کراس‌فیدینگ به این دلیل طراحی شده است تا از ایجاد سکوت بین آهنگ‌ها جلوگیری کند و مشابه کاری است که یک دی جی رادیویی انجام می‌دهد. طبق گزارش‌های اعلام شده، نسخه جدید و هوشمندتر crossfading در iOS 18 می‌تواند آهنگ‌ها را تحلیل کند و سپس تنظیمات کراس فید مناسب را برای پخش بین دو موزیک، انتخاب کند.

معرفی قابلیت crossfading در اپلیکیشن Apple Music

هپتیک موسیقی در اپل موزیک

برای بهبود تجربه گوش‌دادن به موسیقی و همچنین کمک به افراد ناشنوا و کم‌شنوا، اپل ویژگی‌ای به نام هپتیک موسیقی معرفی کرده است. آیفون با بهره ‌گیری از موتور قدرتمند Taptic که می‌تواند ضربه بزند و دستگاه آیفون را به لرزش درآورد و ترکیب این ویژگی با پخش موسیقی، قابلیت جذابی را به کاربران ارائه کرده است. یعنی کاربران درحین گوش دادن به موسیقی، به‌صورت فیزیکی هم با موسیقی ارتباط برقرار می‌کنند. در آینده‌ای نزدیک، اپل هپتیک با میلیون‌ها آهنگ در کاتالوگ Apple Music سازگار خواهد شد.

هپتیک موسیقی در اپل موزیک

تغییرات مربوط به Queue System یا سیستم مرتب‌سازی

یک تغییر کوچک‌تر در اپل موزیک مربوط به سیستم صف‌بندی ترک‌های آن است که برای سازماندهی و پخش آهنگ‌ها استفاده می‌شود. وقتی یک موزیک را لمس می‌کنید، گزینه‌های “افزودن به صف” یا “پخش پس از آهنگ فعلی” نمایش داده می‌شوند. همچنین اپل دکمه‌های پخش تصادفی، تکرار و پخش خودکار را نسبت به Apple Music در iOS 17 بسیار بزرگ‌تر طراحی کرده است که کار با آن راحت‌تر خواهد بود.

تغییرات مربوط به Queue System یا سیستم مرتب‌سازی

گسترش SharePlay

SharePlay این امکان را به افراد می‌دهد که بدون پرداخت اشتراک، امکان دسترسی و تغییرات در لیست پخش موزیک که روی HomePod یا Apple TV اجرا می‌شود را داشته باشند. قبلاً این کار تنها از طریق پرداخت حق اشتراک اپل موزیک امکان‌پذیر بود، اما در نسخه نهایی اپل، دسترسی SharePlay به صورتی است که همه افراد یک جمع به لیست پخش اپل موزیک، دسترسی خواهند داشت. این موضوع برای افراد زیادی اهمیت دارد و همه می‌توانند از موسیقی‌های در حال پخش لذت ببرند.

خرید اشتراک اپل موزیک از سیب کده

در iOS 18، اپل موزیک به کاربران خود امکانات پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که تجربه گوش‌دادن به موسیقی را بهبود می‌بخشد، اما برای بهره‌مندی از این امکانات پیشرفته، نیاز به خرید اشتراک اپل موزیک وجود دارد.

سیب کده به‌عنوان یک فروشگاه معتبر، این اشتراک‌ها را ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌سادگی از ویژگی‌ها و مزایای جدید iOS 18 در اپل موزیک بهره‌مند شوند.

سیب کده به‌عنوان یک فروشگاه معتبر ارائه‌دهنده خدماتی است که از جمله مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشتراک‌های اپل موزیک: سیب کده اشتراک‌های مختلف اپل موزیک را ارائه می‌دهد، از جمله اشتراک فردی و خانوادگی که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به طور نامحدود به میلیون‌ها آهنگ و پادکست دسترسی داشته باشند.
  • قیمت مناسب: قیمت‌های رقابتی سیب کده جهت خرید اشتراک‌های اپل موزیک برای کاربرانی که به دنبال صرفه‌جویی هستند بسیار مفید است.
  • سرعت و راحتی خرید: خرید اشتراک اپل موزیک از طریق سیب کده ساده و سریع است که به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌راحتی و بدون دردسر از خدمات اپل موزیک استفاده کنند و بلافاصله پس از خرید، حساب فعال شده خود را دریافت کنند.
  • پشتیبانی مشتریان: سیب کده پشتیبانی قوی و مشاوره‌ای را برای مشتریان خود فراهم می‌کند که این امر به کاربران کمک می‌کند تا در هنگام خرید یا استفاده از خدمات، به بهترین شکل ممکن خدمات را تجربه کنند.

به‌طورکلی، سیب کده به‌عنوان یک منبع معتبر برای خرید اشتراک اپل موزیک، امکانات و مزایای متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد که آنها را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 3 میانگین: 5]