دیگر نگران نمرات خود نباشید/ «توت‌فرنگی» مسائل شما را حل می‌کند/ عکس
دیگر نگران نمرات خود نباشید/ «توت‌فرنگی» مسائل شما را حل می‌کند/ عکس

OpenAI  «توت‌فرنگی» که اکنون o۱-preview نامیده می‌شود، مدل جدید ChatGPT است و اکنون انسانی‌ترین مدل هوش به شمار می‌رود. این هوش مصنوعی بسیار سریع‌تر از هوش مصنوعی   ChatGPT به شما پاسخ می‌دهد.

تینا مزدکی: OpenAI با انتشار پیش‌نمایش در روز پنجشنبه در یک پست وبلاگی اعلام کرد که o۱-preview مدل و سریع‌تر و ارزان‌تری که o۱-mini نام دارد، هر دو در حساب ChatGPT Plus این شرکت هستند. بااین‌حال مدل‌های جدید هنوز در حساب‌های رایگان ChatGPT وجود ندارند.

آن‌طور که OpenAI توضیح داد، این مدل آموزش‌دیده است که بسیار شبیه به انسان رفتار کند و قبل از اینکه بخواهد پاسخ بدهد، درست فکر کند. درواقع هوش مصنوعی با آموزش دیدن، یاد می‌گیرد که فرآیند تفکر خود را اصلاح کند، استراتژی‌های مختلف را امتحان کند و اشتباهات خود را تشخیص دهد.

دیگر نگران نمرات خود نباشید/ «توت‌فرنگی» مسائل شما را حل می‌کند/ عکس

هوش دکتری

همچنین OpenAI ادعا می‌کند هوش مصنوعی توت‌فرنگی درست مانند دانشجویان دکترایی که به دنبال حل مسائل چالش‌برانگیز فیزیک، زیست و شیمی هستند، وظایف خود را انجام می‌دهد. بنابراین، o۱-preview یک مدل مولد است که ممکن است بیشترین کاربرد را در دانشگاه داشته باشد. بااین‌حال، o۱-preview جایگزین ChatGPT-۴o که یک ماه پیش معرفی شد نیست.

درعین‌حال، اگر شما نیاز به کار سنگین باهوش مصنوعی ندارید و از آن نمی‌خواهید که مسائل ریاضی و زیست‌شناسی شمارا حل کند، o۱-mini که کمی سبک‌تر از o۱-preview  است، می‌تواند برای شما مناسب باشد. این هوش مصنوعی که مهارت ویژه‌ای در کد نویسی دارد، اکنون در ChatGPT Plus نیز موجود است.

می‌توانید با ورود به سیستم و سپس انتخاب منوی کشویی، مدل‌های جدید را در ChatGPT Plus (با هزینه ماهانه ۲۰ دلار) امتحان کنید. o۱-preview و o۱-mini از زمان انتشار به این منو اضافه‌شده‌اند.

منبع: techradar

۵۸۳۲۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]