پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 25073
  • 12 سپتامبر 2023 - 14:11
  • 150 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / تداوم کاهش قیمت سکه

قیمت دلار امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / تداوم کاهش قیمت سکه
قیمت دلار امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / تداوم کاهش قیمت سکه

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا با کاهش تک تومانی در قیمت ۴۱ هزار و ۲۸۲ تومان ایستاد. قیمت سکه امامی نیز همچنان در کانال ۲۷ میلیونی و در سطح ۲۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در مسیر کم‌شیب نزولی قرار دارد.

قیمت دلار امروز، سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی تک تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۲ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز تغییر روند داده و با افزایش ۱۸۱ تومانی در سطح ۴۴ هزار و ۳۴۷ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۱ تومان بر تابلو درج شده است، رقمی که از طی ده روز گذشته بدون تغییر ماند.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۲۹ تومان، ۴۰ هزار و ۳۱۶ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۹ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از ۱۴ شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج است و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه در این مرجع رسمی امکان‌پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز نیز کاهشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی که روز گذشته به کانال ۲۷ میلیون تومانی وارد شده بود، امروز رقم ۲۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود ۱۸۰ هزار تومان کاهش داشته است.

قیمت نیم سکه نیز در اتحادیه طلا معادل ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز معادل ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
شرط کافی کف‌زنی بازار ارز 02 مه 2024

شرط کافی کف‌زنی بازار ارز

محدوده حمایتی مهم بازار هم حوالی ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که اگر از دست برود می‌تواند به سمت کف قیمت سال ۱۴۰۳ برود. شرط کافی این امر هم از دست رفتن حمایت درهم امارات است.

چشمک‌ فدرال رزرو به‌ سکه‌بازان/ پیش‌بینی قیمت سکه از ۳ جناح 02 مه 2024

چشمک‌ فدرال رزرو به‌ سکه‌بازان/ پیش‌بینی قیمت سکه از ۳ جناح

در حال حاضر برخی از سکه‌بازان با اشاره به نوسانات طلای جهانی امیدوارند که سکه در روز جاری صعودی شود، اما برخی دیگر معتقدند اگر دلار و تتر در روز جاری نزولی شود، این اتفاق می‌تواند اثر طلای جهانی بر روی سکه را تعدیل کند.

سخنگوی دولت: حال منابع ارزی کشور خوب است 02 مه 2024

سخنگوی دولت: حال منابع ارزی کشور خوب است

سخنگوی دولت با بیان اینکه نظام بانکی متوجه شده دولت با آنها شوخی ندارد و با هر تخلفی برخورد می‌کند، گفت: تجارت خارجی در فروردین‌ ۱۴۰۳ در مجموع ۱۰.۴ میلیارد دلار بود که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نزدیک به ۵۰ درصد افزایش داشته، پس تبادلات ارزی دارد انجام می‌شود و حال منابع ارزی کشور خوب است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.