۴ ویژگی جدید گوگل / جستجو در اینترنت راحت‌تر شد
۴ ویژگی جدید گوگل / جستجو در اینترنت راحت‌تر شد

گوگل ۴ ویژگی قابل توجه را در به‌روزرسانی جدید خود برای Chrome معرفی می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای Chrome معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

سه مورد از چهار ویژگی جدید، تجربه جست‌وجو را در تلفن‌های هوشمند بهبود می‌بخشند و یکی به قسمت دانلود روی دسک‌تاپ مربوط می‌شود.

Chrome for Android جدیدترین جست‌وجوهای محبوب در گوگل را دقیقاً در نوار آدرس نشان می‌دهد. این ویژگی اواخر امسال برای کاربران iOS در دسترس خواهد بود.

 علاوه بر این، کاربران موبایل Chrome در iOS و Android اکنون می‌توانند هنگام مرور وب‌سایت‌های واجد شرایط، پیشنهاد‌های جست‌وجوی مرتبط در نوار آدرس را نمایش دهند. 

 وقتی روی نوار آدرس کلیک می‌کنید، بخش جدیدی با عنوان «مربوط به این صفحه» ظاهر می‌شود که پیشنهاداتی برای جست‌وجو‌های مرتبط دیگر ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، کاربران iOS اکنون می‌توانند حداکثر ۱۰ پیشنهاد جست‌وجو را در نوار آدرس کروم (که قبلاً به ۶ مورد محدود می‌شد) مشاهده کنند، این ویژگی در نسخه اندروید هم موجود بود.

ویژگی Touch to Search که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت کلمات یا عبارات را مستقیماً از یک صفحه وب جست‌وجو کنند، اکنون جست‌وجو‌های مرتبط را نیز نمایش می‌دهد. 

 با لمس برای جست‌وجو، گروهی از جست‌وجو‌های مرتبط ظاهر می‌شوند و فقط در Android در دسترس هستند.

به‌روزرسانی Chrome صفحه بارگیری‌ها را به دسک‌تاپ شما می‌آورد.

 نوار دانلود قدیمی که برای مرورگر کروم روی دسکتاپ در پایین صفحه نمایش داده می‌شد از بین رفته است. در عوض، دانلود‌ها در سمت راست بالای مرورگر، در کنار تصویر حساب ظاهر می‌شوند. این ویژگی در ویندوز در نسخه‌های macOS و ChromeOS در دسترس خواهد بود.

 هنگامی که کاربر چیزی را ذخیره می‌کند، دایره آبی رنگ اطراف نماد دانلود نشان می‌دهد که دانلود به پایان رسیده است، سپس روی آن کلیک کنید تا هر چیزی که در ۲۴ ساعت گذشته ذخیره شده است را مشاهده کنید، می‌توانید پوشه حاوی فایل مورد نظر را باز کنید، دانلود آن را دوباره امتحان کنید، متوقف کنید، از سر بگیرید یا لغو کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]