مشخصات غافلگیرکننده گوشی جدید سامسونگ
مشخصات غافلگیرکننده گوشی جدید سامسونگ

کمپانی سامسونگ یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های موبایلش را معرفی کرد که از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی فوق‌العاده و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد.

غزال زیاری: سامسونگ در نظر دارد تا سری گلکسی A خود را با معرفی Galaxy A۵۶ ۵G در آینده‌ای نزدیک گسترش دهد. این گوشی که ازنظر قیمتی، در بین گوشی‌های میان رده قرار دارد شاهد پیشرفت‌های جالب‌توجهی در قابلیت‌های دوربین، فناوری نمایشگر و قدرت پردازش است.

طبق اخبار منتشره، گلکسی A۵۶ ۵G از یک صفحه‌نمایش ۶.۸۲ اینچی رنگی Super AMOLED Plus بهره‌مند است که می‌تواند تا ۱ میلیارد رنگ تولید کند. این صفحه‌نمایش وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۳۸۸PPI دارد که خروجی بصری واضحی را ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد که تجربه چندرسانه‌ای در اولویت اصلی سامسونگ است و از همین رو این گوشی گزینه‌ای برای کاربرانی خواهد بود که از پخش محتوا یا بازی در موبایل‌هایشان لذت می‌برند.

سیستم دوربین

تنظیمات همه‌کاره دوربین چهارگانه این گوشی، آن را تبدیل به گزینه علاقه‌مندان به عکاسی خواهد کرد. انتظار می‌رود که دوربین عقب این موبایل، یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با وضوح‌بالا داشته باشد که با یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی که احتمالاً برای سنجش ماکرو و عمق به کار می‌رود، تکمیل خواهد شد.

تنظیمات دوربین شامل ویژگی‌هایی مثل پانوراما و HDR برای عکاسی پیشرفته است. به‌علاوه یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۲ در آن تعبیه خواهد شد که امکان گرفتن سلفی‌های شفاف و تماس‌های ویدیویی باکیفیت بالا را برای کاربرانش فراهم خواهد کرد.

مشخصات عملکردی

گلکسی A۵۶ ۵G از چیپست اگزینوس ۱۴۸۰ خودِ سامسونگ، همراه با پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۷ گیگاهرتز استفاده می‌کند. یک پردازنده گرافیکی Arm Mali، عملکرد گوشی برای بازی و درعین‌حال توانایی‌های چندوظیفه‌ای را تسهیل می‌کند.

طبق برآوردها این موبایل با اندروید ۱۴ کار می‌کند و کاربران به آخرین ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی سیستم‌عامل گوگل دسترسی خواهند داشت.

حافظه و ذخیره‌سازی

ازنظر حافظه، گلکسی A۵۶ ۵G، یک رم هشت گیگابایتی خواهد داشت و قابلیت‌های چندوظیفه‌ای کارآمدی را ارائه می‌کند. انتظار می‌رود حافظه داخلی این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت باشد.

عمر باتری و شارژ

به نظر می‌رسد تمرکز اصلی سامسونگ در این گوشی بر روی مدیریت انرژی باشد؛ یک باتری قوی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته‌شده و در عین‌حال به نظر می‌رسد که این گوشی از شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند و در صورت نیاز شارژ سریع باتری نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

 طراحی و ساخت

در حال حاضر هنوز گزینه‌های رنگی این گوشی فاش نشده ولی معمولاً سامسونگ گوشی‌های سری A خود را در چندرنگ جذاب به بازار عرضه می‌کند تا مصرف‌کنندگان با سلایق مختلف را راضی نگاه دارد.

قیمت احتمالی و تحلیل رقابتی

طبق پیش‌بینی‌ها، گلکسی A۵۶ ۵G در هند باقیمتی در حدود تقریباً ۴۲۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد و بدین ترتیب در بین گوشی‌های میان رده قرار خواهد گرفت.

این‌طور به نظر می‌رسد که سامسونگ کاربرانی را هدف قرار داده که به دنبال ویژگی‌های پرچم‌دار، بدون برچسب قیمت برتر هستند. ترکیبی از سیستم دوربین با وضوح‌بالا، صفحه‌نمایش بزرگ AMOLED، پردازنده توانا و ظرفیت قابل‌توجه باتری، این گوشی میان رده را به گزینه‌ای قانع‌کننده برای این دسته از کاربران تبدیل کرده است.

مشخصات غافلگیرکننده گوشی جدید سامسونگ

هرچند که مشتاقان به این موبایل باید در انتظار اخبار رسمی سامسونگ درباره مشخصات نهایی و قیمت این گوشی باشند؛ چراکه سامسونگ هنوز به‌طور رسمی این دستگاه را معرفی نکرده و همه این اطلاعات در حد حدس و گمانه‌زنی است.

منبع: jamnagarcustoms

۵۸۳۲۱

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]