پلمب ۲۹۳ تجهیز بازی و ۲۸ مجموعه تفریحی غیراستاندارد در تهران
پلمب ۲۹۳ تجهیز بازی و ۲۸ مجموعه تفریحی غیراستاندارد در تهران

مدیرکل استاندارد استان تهران از پلمب ۲۹۳ تجهیز بازی و ۲۸ مجموعه تفریحی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد در ۹ ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران در زمینه استانداردسازی تجهیزات شهربازی در استان اظهار کرد: کارشناسان استاندارد در ۹ ماه نخست سال جاری، ۲۰۳۵ مورد بازرسی از تجهیزات بازی استان انجام داده و در نتیجه آن، ۲۹۳ تجهیز بازی و همچنین ۲۸ مجموعه تفریحی را به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، پلمب کردند.

وی تشریح کرد: تمامی تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی‌ها، کابل‌راه‌ها، زمین بازی و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری‌اند و شهرداری‌های سطح استان ملزم و‌ مکلف به همکاری با اداره‌کل استاندارد جهت ممانعت از بهره‌برداری تجهیزات تفریحی غیراستاندارد مستقر در اراضی تحت مدیریت خود هستند.
 

پلمب 293 تجهیز بازی و 28 مجموعه تفریحی غیراستاندارد در تهران

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در این مدت، برای بیش از ۲۶۴۷ تجهیز شهربازی، مجوز استاندارد توسط این اداره‌کل صادر شده است.

گفتنی است بر اساس آمار اداره‌کل استاندارد استان تهران در استان ۲۱۱ شهربازی شناسایی شده وجود دارد که از این تعداد، ۱۵۴ شهربازی رو باز و در اراضی تحت تملک شهرداری‌های استان هستند و استانداردسازی آن مستلزم همکاری و تعامل دستگاه‌های متولی و بهره‌بردار است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]