فوری /  تعطیلی مدارس فردا اول خرداد ۱۴۰۳
فوری /  تعطیلی مدارس فردا اول خرداد ۱۴۰۳

اخبار تعطیلی مدارس فردا اول خرداد ۱۴۰۳ را در این گزارش بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین ، با هماهنگی وزیر آموزش و پرورش همه امتحانات دانش آموزان از سه شنبه تا پایان هفته لغو شد. زمان برگزاری آزمون های جایگزین توسط آموزش و پرورش اعلام می شود. روز چهارشنبه نیز سراسر کشور تعطیل اعلام شده است و مدارس نیز تعطیل است. اما آیا فردا نیز مدارس تعطیل است؟
تعطیلی مدارس فردا اول خرداد ۱۴۰۳
مدارس قم و استان خراسان رضوی فردا سه شنبه تعطیل است. کلیه امتحانات خراسان رضوی در روزهای سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ لغایت پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳  اعم از نهایی، هماهنگ و داخلی در تمامی پایه‌های لغو و کلیه مدارس مراکز علمی آموزش و پرورش تعطیل می باشد.
کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تبریز، فردا سه‌شنبه اول خرداد تعطیل است. فعالیت مراکز آموزشی (مدارس و دانشگاه‌ها) و مراکز خدمات‌رسان طبق روال عادی برقرار خواهد بود.
همچنین مراسم تشییع شهدا صبح چهارشنبه در تهران برگزار می شود. در ساعت پایانی شب پیکرها به مصلی تهران انتقال و مراسم وداع در آنجا برگزار خواهد شد.
منصوری ادامه داد: از ساعت ۱۶ فردا در جوار مطهر حضرت معصومه حد فاصل جماران تا حرم، مراسم تشییع و گرامیداشت پیکر شهدای خدمت برگزار می شود.
با توجه به برگزاری مراسم تشیع که در ۳ استان برگزار خواهد شد برخی از منابع از تعطیلی مدارس خبر می دهند که تا کنون تایید نشده است. در صورت اعلام تعطیلی مدارس این گزارش به روز خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]