آشنایی با بهترین هتل های ارزان با ۳ وعده غذا در مشهد
آشنایی با بهترین هتل های ارزان با ۳ وعده غذا در مشهد
برای سفری راحت و مقرون‌به‌صرفه، رزرو هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد می‌تواند امتیازی فوق‌العاده محسوب شود.
فهرست خبر اقتصادی آشنایی با بهترین هتل های ارزان با ۳ وعده غذا در مشهد

مشهد در استان خراسان رضوی، یکی از شلوغ‌ترین و پرترددترین شهرهای ایران است و اگر شما زمان سفر خود را با دقت انتخاب نکنید، بدون شک رزرو هتل در این شهر می‌تواند به چالشی بزرگ تبدیل شود. شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه مطهر امام رضا‌ (ع) یکی از منحصربه‌فردترین شهرهای ایران به‌شمار می‌آید که سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است.

معرفی هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد

انتخاب هتل در مشهد به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد. در این بین شاید تصور کنید که یافتن هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم کار غیرممکنی است؛ ولی ما در این قسمت هتل‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که با رزرو اتاق و اقامت در آن‌ها، قیمت وعده‌های غذا با کمترین هزینه برای‌تان محاسبه خواهد شد. ضمن اینکه برخی از این هتل‌ها فاصله کوتاه و اندکی تا مرقد امام رضا (ع) دارند و کمک می‌کنند که شما دسترسی راحتی به حرم داشته باشید.

هتل آپارتمان آلتون؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم

هتل آپارتمان آلتون مشهد در خیابان شیرازی، شیرازی ۲۱ قرار گرفته و یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت نزدیک به حرم امام رضا محسوب می‌شود. این هتل آپارتمان گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد زائر و گردشگران است؛ زیرا حتی با کمترین بودجه می‌توانند اقامت خوبی را در آن تجربه کنند. هتل آپارتمان آلتون که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز کرد، در سال ۱۳۹۸ با هدف ارتقاء کیفیت و بالا بردن سطح خدمات، بازسازی شد و در حال حاضر با ۳ وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام از مهمانان و زائران این شهر پذیرایی می‌کند. کیفیت غذا در این هتل مناسب بوده و به دلیل منوی متنوع در دسته بهترین هتل های مشهد از نظر غذا قرار گرفته و هر سلیقه‌ای را پوشش خواهد داد.

هتل آلتون؛ یک هتل ارزان با ۳ وعده غذا در مشهد

هتل شباهنگ؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا در مشهد

هتل شباهنگ در اصل هتل آپارتمان است که در خیابان امام رضا، امام رضای ۵ قرار گرفته وخدمات گوناگونی دارد. اینترنت، پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و روم سرویس از خدمات همیشگی این هتل آپارتمان محسوب می‌شوند. شباهنگ هتل آپارتمان ۳ ستاره‌ای است که در دسته هتل‌های اقتصادی و ارزان مشهد قرار دارد؛ به عبارتی بیشتر زائران و مهمانان مشهد این مجموعه را در لیست هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد قرار می‌دهند چراکه از کیفیت مطلوبی در ارائه غذاها برخوردار است و پرسنل آن نیز همگی آموزش‌دیده و مجرب هستند. علاوه بر دسترسی سریع به حرم رضوی، دسترسی راحت شما به مراکز خرید، بازارها و مجتمع‌های تجاری ازجمله دیگر نقاط مثبت این مجموعه اقامتی به‌حساب می‌آید.

هتل شباهنگ؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم

هتل آبشار شهر مشهد؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

هتل آبشار مشهد در امام رضا ۵ قرار گرفته و یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی و باکیفیت مشهد به‌حساب می‌آید. این مجموعه ۲ ستاره است و تنها ۳ دقیقه از حرم رضوی فاصله دارد. در این هتل، شما با تنوع بسیار بالای اتاق‌ها و واحدهای اقامتی روبه‌رو هستید که البته با ارائه واحد اتاق سینگل، رزرو و اقامت در این هتل برای شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. به عبارتی اگر سفری انفرادی به مشهد داشتید، این هتل با کم کردن هزینه‌های اضافی و ارائه اتاق سینگل، خرج و مخارج شما را به نحو چشمگیری کاهش خواهد داد.

هتل آبشار را هم می‌توان هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد دانست که بسیار پرطرفدار بوده و با ارائه خدمات گوناگون و منحصربه‌فرد توانسته در دسته شلوغ‌ترین هتل‌های اقتصادی مشهد هم قرار بگیرد. هتل آبشار دسترسی راحت و اولیه‌ای به ایستگاه قطار شهری و خطوط BRT مشهد دارد و به امکاناتی مثل پارکینگ، اینترنت، واحد گردشگری، کافی‌شاپ، روم سرویس با پذیرش ۲۴ ساعته مجهز است.

هتل آبشار؛ یکی از هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

هتل داوود در شهر مشهد

اقامتگاه بعدی در لیست هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد هتل داوود است که در خیابان امام رضا، امام رضا ۵ قرار دارد و یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی شهر مشهد محسوب می‌شود. این مجموعه در سال ۱۳۹۸ به‌طور کامل بازسازی شد و به دلیل فاصله بسیار کوتاهی که تا حرم رضوی دارد، همیشه شلوغ است. دسترسی سریع و اولیه به جاذبه‌های اطراف حرم و حضور پرسنل آموزش‌دیده و مجرب آن هم از دیگر نقاط قوت هتل داوود هستند.

تجربه هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد با هتل آپارتمان ایوان

قبول کنید که ساخت هتل آپارتمان‌ها تحولی عظیم در صنعت هتل‌داری ایجاد کرد. در همین راستا ازجمله گزینه‌های هتل ارزان با ۳ وعده غذا در مشهد که قصد معرفی آن به شما را داریم، هتل آپارتمان ایوان است که در امام رضا، امام رضا ۱۰، بعد از چهارراه اول (درست در سمت راست) واقع شده است. این هتل آپارتمان که یکی دیگر از اقامتگاه‌های همیشه شلوغ و پرطرفدار شهر مشهد به‌حساب می‌آید، خدمات باکیفیت و مطلوبی هم دارد.

جالب است بدانید که هتل آپارتمان ایوان با اینکه در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، اما در سال ۱۳۹۳ به‌طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت تا خدمات و کیفیت هتل به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند. ازجمله امکانات منحصربه‌فرد این هتل با توجه به ۱ ستاره بودنش می‌توان به فاصله بسیار کوتاه آن تا ترمینال مسافربری، راه‌آهن، بازار فردوسی، بازار رضا و خصوصا حرم رضوی اشاره کرد. ضمن اینکه شما در تمام نقاط این هتل به اینترنت دسترسی دارید؛ همچنین مطمئن باشید که کیفیت غذا در این هتل آپارتمان ۶ طبقه در مطلوب‌ترین حالت خود قرار دارد.

هتل دیبا در شهر مشهد

آخرین هتل که قصد معرفی آن به شما را داریم، هتل دیبا در مشهد است. این هتل در خیابان امام رضا، امام رضا ۸ قرار دارد و تنوع اتاق‌ها، واحدهای اقامتی و سوئیت‌های آن به قدری زیاد است که شما با یک بار اقامت در آن، بدون شک به یکی از مشتریان و مهمانان همیشگی آن تبدیل خواهید شد. هتل دیبا در پذیرایی از گردشگران و زائران شهر مشهد ۱۰ سال سابقه دارد و یکی از اقامتگاه‌های بسیار ارزشمند در حوزه و صنعت هتل‌داری محسوب می‌شود.

موقعیت مناسب و نزدیک به حرم هتل دیبا سبب شده است که شما فقط با صرف زمان ۵ الی ۸ دقیقه‌ای می‌توانید خود را به حرم برسانید. ۳۲ اتاق و واحد اقامتی در این هتل قرار دارند که با وجود آشپزخانه در هر کدام از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها، شما امکان طبخ غذا را هم خواهید داشت. البته کافی‌شاپ ۲۴ ساعته این هتل هم برای ارائه اسنک‌ها، میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم همیشه باز و فعال خواهد بود.

شهر مشهد و لیستی بلندبالا از هتل های آن

تاکید آخر ما بر این موضوع است که حتما پیش از انجام مقدمات سفر، رزرو هتل را انجام دهید. واقعیت این است که شهر مشهد هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های کوچک و بزرگ زیادی دارد و این اتفاق نخواهد افتاد که شما برای رزرو اتاق، سوئیت و اقامتگاه در این شهر با کمبود مکان مواجه شوید؛ اما منطق حکم می‌کند که حتما با در نظر گرفتن زمان سفر به مشهد، رزرو اتاق و هتل خود را پیش از آغاز مسافرت انجام دهید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]