به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود(سمنان) اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود با کار اطلاعاتی خود، مخفی‌گاه یک فروشنده مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم او را دستگیر کردند. علیرضا شائینی، […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود(سمنان) اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود با کار اطلاعاتی خود، مخفی‌گاه یک فروشنده مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم او را دستگیر کردند.

علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود با کار اطلاعاتی خود، مخفی‌گاه یک فروشنده مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم او را دستگیر کردند.

وی افزود: فروشنده مواد مخدر، فردی ۲۴ ساله و دارای سابقه کیفری بود که با دستگاه کارت‌خوان در پوشش تره‌بار، اقدام به فروش مواد مخدر با تراکنش‌های میلیونی کرده بود و در بازرسی از محل اختفای وی مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح: کرد متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]