با هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران آشنا شوید
با هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران آشنا شوید
سفر به پایتخت و اقامت در هتل‌ های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، به پکیجی کامل می‌ماند که همه چیز را در بر می‌گیرد. این هتل‌ها، مکانی ایده‌آل برای دسترسی به رویدادهای مهم و پایگاهی عالی برای کاوش در شهر زیبای تهران هستند. با انتخاب این هتل‌ها، هر لحظه از اقامت شما می‌تواند به خاطره‌ای دلنشین تبدیل شود.
فهرست خبر اقتصادی با هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران آشنا شوید

نمایشگاه بین‌المللی تهران، قلب تپنده فعالیت‌های نمایشگاهی در پایتخت است که هر ساله میزبان رویدادهای فراوانی است. این رویدادها که در دل این مجموعه پرجنب‌وجوش برگزار می‌گردند، به نقطه کانونی برای اقامت مسافران در هتل‌های اطراف تبدیل شده است؛ بنابراین جذابیت نمایشگاه؛ نه تنها به دلیل موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان و فرار از ترافیک شهری است، بلکه به خاطر فرصت‌هایی است که برای شرکت‌کنندگان رویدادها فراهم می‌آورد.

اگر شما هم قصد دارید در رویدادهای نمایشگاه بین‌المللی تهران، شرکت کنید و در پایتخت سکونت ندارید، هتل استقلال تهران با فاصله اندکی از محل نمایشگاه بین‌المللی، گزینه‌ای عالی برای اقامت موقت شما خواهد بود. این هتل، یکی از هتل‌های لوکس تهران است که با امکانات رفاهی بالا و موقعیت جغرافیایی مناسب، دسترسی شما را به نمایشگاه آسان‌تر می‌کند.

مزایای اقامت در هتل های نزدیک نمایشگاه بین ‌المللی تهران

اقامت در هتل‌ های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، می‌تواند یک تجربه‌ فراموش‌نشدنی باشد. با انتخاب این هتل‌ها، بدون صرف زمان زیادی و به دور از ترافیک تهران، می‌توانید به محل برگزاری رویدادها برسید. از آنجا که اغلب این هتل‌ها، ستاره‌های بالایی دارند؛ بنابراین، امکانات رفاهی لوکس و راحتی را برای شما فراهم می‌آورند. از سالن‌های کنفرانس گرفته تا استخر، سونا، جکوزی، رستوران‌های متنوع و کافه‌ها.

هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، در اطراف مراکز خرید معروف پایتخت متمرکز شده‌اند. می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و گشتی در تهران و مراکز خرید اطراف نمایشگاه بزنید. با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که اقامت در این هتل‌ها، یکی از مهمترین بخش‌های سفر شما به پایتخت است.

از آنجایی که انتخاب یک هتل خوب برای شرکت در نمایشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است، در این مقاله به بررسی دقیق امکانات و خدماتی که هتل‌های نزدیک نمایشگاه ارائه می دهند، پرداخته‌ایم. در ادامه با مطالعه این اطلاعات، می‌توانید بهترین هتل خود را برای اقامت در تهران انتخاب کنید.

هتل استقلال

هتل استقلال، یکی از هتل‌های ۵ ستاره تهران است که زیرمجموعه گروه پارسیان محسوب می‌شود. این هتل سابقاً به نام هتل هیلتون شناخته می‌شده که مدت‌ها بعد به هتل استقلال تغییر نام داد. هتل استقلال، در بزرگراه شهید چمران تهران واقع شده و دسترسی راحتی به نمایشگاه بین‌المللی دارد.

هتل استقلال، ‌دارای دو برج شرقی و غربی است. واحدهایی که در برج غربی ساخته شده‌اند، معماری به سبک کلاسیک و سنتی دارند، بر خلاف واحدهایی که در برج غربی هستند و به سبک معماری مدرن ساخته شده‌اند. یکی از مدرنترین واحدهای هتل استقلال، سوئیت‌های رویال هستند که در هر دو برج مساحت متفاوتی دارند. در برج شرقی، ‌این واحدها مساحتی بیش از ۱۰۰ متر دارند و در برج غربی، حدود ۱۷۰ متر هستند.

با اقامت در هتل استقلال از امکانات ویژه‌ای بهره‌مند خواهید شد. این هتل در ۳۰ طبقه و در سال ۱۳۴۱ احداث شد و در سال ۱۳۷۶ مورد بازسازی قرار گرفت. اگر به آخرین طبقه این هتل بروید، تهران را زیر پاهایتان خواهید دید. این هتل، در مجموع دارای ۵۵۲ واحد اقامتی است که چشم‌اندازی زیبا از کوه‌های البرز را به شما نشان می‌دهند.

امکانات هتل استقلال

امکانات هتل استقلال

هتل پارسیان استقلال تهران از لحظه افتتاح تا به حال، به دلیل وجود سالن‌های بزرگ و مجهز معروف بوده است. از جمله سالن‌های این هتل می‌توان به سالن دریای نور اشاره کرد که با ظرفیت بیش از هزار نفر، از میهمانان به خوبی استقبال می‌کند. انواع همایش و سمینارهای مختلف را می‌توانید در این مکان باشکوه برگزار کنید.

اگر به فعالیت‌های ورزشی علاقه دارید، لازم به ذکر است که این هتل مجهز به مجموعه آبی، سالن ورزشی، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس و سالن ماساژ است. در کنار تمام فعالیت‌های روزمره خود، می‌توانید سری به مجموعه آبی بزنید و تنتان را غرق در آرامش کنید.

در هتل استقلال، رستوران‌های متنوعی وجود دارند که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به مشتریان ارائه می دهند. منوی رستوران‌های هتل با تنوع بالایی که دارند، شما را شگفت‌زده خواهند کرد. رستوران‌های یاس، رز، خاتون و گالاتا از جمله مکان‌هایی هستند که با منوی متفاوت، انتظار شما را می‌کشند.

اگر هوس نوشیدنی مورد علاقه خود را کردید، می‌توانید به کافه هتل بروید و دوستان خود را به صرف یک فنجان قهوه داغ دعوت کنید. کافی‌شاپ دانسترز لانژ و کافی‌شاپ نوفل شاتو از جمله کافه‌های هتل استقلال به شمار می‌آیند.

هتل بلوط

موقعیت مکانی مطلوب و نزدیکی به نمایشگاه بین‌المللی، دسترسی به جاذبه‌های گردشگری پایتخت و از همه مهمتر، ساختمان نوساز از جمله ویژگی‌های هتل بلوط به شمار می‌آیند. این هتل در سال ۱۳۹۵ در محله ولنجک تهران آغاز به کار کرد. با اقامت در هتل ۳ ستاره بلوط، تنها ۸ دقیقه تا نمایشگاه بین‌المللی تهران فاصله خواهید داشت؛ بنابراین خیلی راحت می‌توانید به قرارهای کاری یا تجاری خود برسید.

هتل بلوط دارای ۲ طبقه و ۱۶ واحد اقامتی است. تمامی این واحدها، دکوراسیون و چیدمان فوق‌العاده‌ای دارند. این واحدها، در قالب اتاق‌های دو تخته و سه تخته به مسافران ارائه می‌شود. همگی واحدها از طراحی داخلی مدرنی برخوردار هستند و دارای امکانات اولیه و ضروری هستند.

هتل بلوط در مکانی به دور از شلوغی شهر واقع شده، پس در اتاق‌های آرام و ساکتی اقامت خواهید داشت. این یکی از ویژگی‌های هتل بلوط است که آن را از دیگر هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران متمایز می کند.

امکانات هتل بلوط

در هتل بلوط تهران، مجموعه‌ای بی‌نظیر از امکانات مهیا است. اینترنت پرسرعت در تمامی بخش‌های هتل برقرار است و به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. پارکینگ روباز هتل برای آن دسته از مسافرانی که با خودروی شخصی به پایتخت سفر کرده‌اند، ساخته شده است. این پارکینگ ظرفیت نگهداری بیش از ۲۰ خودرو را دارد.

مجموعه ورزشی هتل، از دیگر امکاناتی است که برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. در این مجموعه،‌ می‌توانید تنی به آب بزنید و یا در سونا و جکوزی به استراحت بپردازید. در کنار این امکانات، سالن‌هایی نیز برای برگزاری مراسم‌های متعدد شما وجود دارد تا بدون مراجعه به دیگر اماکن، قرارهای خود را برگزار کنید.

رستوران هتل بلوط دارای فضای بزرگ و جاداری است که انواع غذاهای ایرانی و بعضاً فرنگی سرو می‌کند. این رستوران، دو محوطه متفاوت دارد که می‌توانید بنا به سلیقه خود، یکی را برای صرف غذا انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید در فضای باز، غذای خود را صرف کنید، باغ سرسبز با چشم‌اندازی از درختان متنوع، مناسب شما خواهد بود. چنانچه دوست دارید در فضاهای بسته، اوقات خود را بگذرانید، در سالنی که هتل برای شما تدارک دیده می‌توانید غذای خود را صرف کنید. لابی، آسانسور، صندوق‌امانات، لاندری، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات موجود در هتل بلوط محسوب می‌شود.

هتل دیاموند

اگر به قصد بازدید از نمایشگاه به تهران سفر کرده‌اید، هتل دیاموند، یکی از گزینه‌های مناسب اقامتی در این شهر است. این هتل، از هتل های نزدیک نمایشگاه بین الملی تهران است که تنها ۱۰ دقیقه تا آن فاصله دارد. اگر با خودروی خود به تهران رفته‌اید، ‌می‌توانید آن را در پارکینگ هتل پارک نمائید. این هتل با امکانات بی‌نظیری که دارد،‌ گردشگران را مجذوب خود کرده است. این هتل ۳ ستاره، در بهترین نقطه تهران واقع شده و دارای ۶۰ باب واحد اقامتی مجهز است.

اتاق‌های هتل دیاموند تهران، به شکل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته طراحی شده است. این واحدها، متراژهای مختلفی دارند که بر اساس ظرفیت، بودجه و نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. مبلمان، سشوار، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، حمام و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات این واحدها هستند. در همه اتاق‌های هتل، اینترنت رایگان برقرار است و خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته برای تمامی مسافران به صورت رایگان ارائه می‌شود.

از هتل دیاموند تا دیگر جاذبه‌های گردشگری پایتخت، فاصله زیادی نیست. تنها با چند دقیقه رانندگی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در چند متری هتل، خطوط بی‌آرتی نیز ایجاد شده تا افرادی که وسیله نقلیه شخصی ندارند، بتوانند به راحتی از نمایشگاه بازدید کنند.

امکانات هتل دیاموند

یکی از امکانات برتر هتل دیاموند تهران، وجود پرسنل مجربی است که به چند زبان خارجه مسلط هستند و در زمانی که شما در این هتل اقامت دارید، خدمات ارزنده‌ای به شما ارائه می‌دهند. با ورود به هتل، لابی آن را مشاهده می کنید که دکوراسیون شیکی دارد و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما مسافران محترم است.

اگر می‌خواهید در شهر تهران به گشت‌وگذار در نمایشگاه و دیگر جاذبه‌های این شهر بپردازید، خدمات تاکسی سرویس به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هتل دارای اتاق چمدان و صندوق امانات است که با وجود آن، دیگر دغدغه نگهداری از زیورآلات و وسایل گرانبهای خود را نخواهید داشت.

برای شکم گردی در هتل، کافیست به رستورانی بروید که در طبقه همکف واقع شده و با ظرفیت ۶۰ نفر، انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. خود را برای لذت‌بردن از طعم‌های متفاوت و بی‌نظیر در این هتل آماده کنید.

برای صرف صبحانه، می‌توانید از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ به بوفه بروید و صبحانه خود را میل کنید و یا از بخش خدمات بخواهید تا صبحانه شما را به اتاقتان ببرند. خدمات خشکشویی در هتل دیاموند تهران، برپاست. با اقامت در این هتل، از لباس‌های مرتب و اتوکشیده بهره‌مند خواهید شد.

هتل پاریز

هتل پاریز

در خیابان میرداماد با یکی دیگر از هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران آشنا می‌شوید که پاریز نام دارد. این هتل، ۴ ستاره دارد و در چشم‌اندازی از کوه‌های البرز را به شما نشان خواهد داد. خوب است بدانید که اگر می‌خواهید به نمایشگاه بروید، باید ۲۰ دقیقه راه طی کنید.

هتل پاریز، ۴۰ واحد اقامتی دارد که به شکل اتاق‌های A، B و C نامگذاری شده‌اند. اتاق‌های A متراژی بیشتر از اتاق‌هایB و اتاق هایB متراژی بیشتر از اتاق‌های C دارند. لازم به ذکر است که این اتاق‌ها فاقد نورگیری لازم هستند. این اتاق‌ها را با توجه به ابعاد آن‌ها می توان به دو نوع رویال و معمولی تقسیم‌بندی کرد. این اتاق‌ها، نمایی از کوچه و خیابان را در برابر دیگان شما قرار می‌دهند.

با اقامت در اتاق‌های هتل پاریز می‌توانید از امکاناتی مانند سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، مبلمان، تلفن، تلویزیون، یخچال و سیستم تهویه هوای مطبوع استفاده کنید. پرسنل هتل پاریز، سعی در ارائه خدمات لازم به مسافران و گردشگران دارند. این کادر مجرب، عموماً افرادی زحمتکش و پرتلاش هستند که به سه زبان مختلف دنیا صحبت می‌کنند. هزینه رزرو این هتل، بسته به تعداد نفرات، امکانات و تعداد پنجره‌هایی که دارد،‌ متفاوت است.

امکانات هتل پاریز

اگر در هتل پاریز اقامت کرده‌اید و می‌خواهید به مرکز شهر بروید، از اتوبوس‌های شهری تندرو استفاده کنید که در نزدیکی هتل واقع شده‌اند. خط هفت، ایستگاه ظفر، نزدیکرترین ایستگاه به هتل است. با این حساب، به راحتی می‌توانید از شهر تهران و جاذبه‌های آن بازدید کنید.

یکی دیگر از امکانات هتل پاریز، آسانسور است که با استفاده از آن به دیگر طبقات هتل دسترسی خواهید داشت. لابی، یکی از شیکترین قسمت‌های هتل است که بسیار زیبا طراحی شده است. در این قسمت از هتل، مبلمان و لوازم دکوراتیو زیبایی استفاده شده که شما را مجذوب خود می‌کند. در هتل پاریز، از خدمات واکس کفش نیز می‌توانی بهره ببرید. با این کار، همیشه کفش‌هایی تمیز و شیک خواهید داشت.

در رستوران هتل پاریز، این امکان را دارید تا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش داده و در فضای زیبا و دل‌انگیز آن میل نمائید. دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، سالن پذیرایی، خدمات خشکشویی، سیستم اعلام حریق،‌ سالن ورزشی، سالن چند منظوره، سالن کنفرانس و سالن آمفی‌تئاتر اشاره کرد. خدمات باربری و روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته برای شما به راه است.

هتل زیتون

هتل زیتون، هتلی سه ستاره است که در اتوبان هاشمی، غرب به شرق و داخل مجتمع مسکونی فجر واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۷۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در سال ۱۴۰۱ بازسازی شد. این مجموعه اقامتی که از هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران محسوب می‌شود، ۳ طبقه و ۲۲ باب واحد اقامتی دارد. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های دو تخته توئین، دبل، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می‌شوند. این واحدها امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانان فراهم می‌کنند.

از مزایای اقامت در هتل زیتون تهران می‌توان به دسترسی مناسب به مجموعه تاریخی سعدآباد، سازمان صدا و سیما، سالن اجلاس سران، پارک ژوراسیک، درکه و … اشاره کرد.

پرسنل متعهد هتل زیتون تهران، امکانات رفاهی خوبی به گردشگران ارائه می‌دهند. هتل، در منطقه‌ای ساکت و به دور از شلوغی شهر قرار گرفته است. با این وجود، دیگر لازم نیست برای رفتن به هتل، از ترافیک سنگین تهران بگذرید. این هتل، نرخ اقامتی مناسب دارد که با بودجه و هزینه کم شما نیز سازگار است.

امکانات هتل زیتون

امکاناتی که در هتل زیتون تهران موجود است عبارتند از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آسانسور، تراس عمومی، سالن صبحانه‌خوری، لابی، لاندری، صندوق امانات، تلفن، پذیرش ۲۴ ساعته و کپسول آتش‌نشانی. لازم به ذکر است که این هتل در حال حاضر، فاقد رستوران است؛ اما از آنجا که این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد، دسترسی به رستوران‌ها و فروشگاه‌های اطراف را آسان‌تر کرده است.

هتل زیتون تهران با امکانات رفاهی، اقامت راحت و دلپذیری برای گردشگران فراهم می‌آورد. در تراس عمومی این هتل، می‌توانید به استراحت بپردازید. برای اینکه به طبقات مختلف نیز دسترسی داشته باشید، آسانسور با امکانات لازم برای شما مهیا شده است.

هر کدام از واحدهای هتل زیتون، دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. این هتل، پارکینگ خصوصی دارد که در محدوده اقامتگاه واقع شده است و برای استفاده از آن، نیازی به رزرو نیست. این پارکینگ، امکانات حفاظتی دارد و غیرمسقف است. این امکانات به میهمانان اجازه می‌دهد تا با خیال راحت از فضای پارکینگ هتل استفاده کنند.

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی

در سال۱۳۵۴ یکی از هتل‌های تهران پا به عرصه هتلداری گذاشت که با امکانات خاص خود، بسیاری از گردشگران را شیفته خود کرده است. نام این هتل، پارسیان آزادی است که ۵ ستاره دارد و با نام هایت سابق شناخته می‌شد.

با اقامت در هتل پارسیان آزادی می‌توانید به راحتی به نمایشگاه بین‌المللی تهران بروید و از جاذبه‌های آن دیدن کنید. اگر می‌خواهید گشتی در اطراف هتل بزنید، درکه گزینه خوبی است. آب‌وهوای مطبوع درکه، شما را بانشاط و سرزنده خواهد کرد. اگر هم قصد دارید به بازارهای تهران بروید، مرکز خرید تندیس، قائم و پالادیوم نزدیکی زیادی به هتل پارسیان دارند. از این مراکز تا نمایشگاه نیز، تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارید.

هتل پارسیان آزادی دارای ۴۷۵ باب واحد اقامتی است که به امکانات مدرنی مجهز هستند. تلویزیون، یخچال، مبلمان، چای‌ساز، کمد لباس، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و وان از جمله امکانات موجود در اتاق‌های هتل محسوب می‌شوند.

همه واحدهای هتل، امکاناتی شبیه به هم دارند، تنها تفاوت چشمگیر میان آن‌ها، متراژ واحدها و المان‌های موجود در آن‌هاست. سوئیت‌های جونیور، دوبلکس، رویال و پرزیدنتال به امکانات بیشتری مجهز هستند. این سوئیت‌ها دو طبقه هستند و دارای امکاناتی مانند اتاق کار، سالن نشیمن و سالن پذیرایی هستند.

امکانات هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی از امکانات کاملی همچون سالن کنفرانس، سالن همایش، نمازخانه، اتاق ویژه معلولین، آسانسور، خدمات CIP، خدمات تهیه بلیط، اتاق برگزاری جلسات کاری، کافی‌شاپ، لباسشویی، سیستم اطفای حریق، رستوران ایرانی، تاکسی سرویس، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته و کافی‌نت برخوردار است.

در هتل پارسیان آزادی قادر خواهید بود تا از خدمات تور استفاده کنید و گشتی در مناطق مختلف تهران بزنید. دستگاه واکس کفش، از دیگر امکاناتی است که برای شما مهیا شده است. در سالن بدنسازی هتل، می‌توانید به انواع فعالیت‌های ورزشی بپردازید. این سالن مجهز به انواع وسایل ورزشی و به‌روز است.

اگر خودروی خود را می‌خواهید در مکان امنی پارک کنید، پارکینگ سرپوشیده هتل با ظرفیت ۴۰۰ خودرو در اختیار شما قرار خواهد گرفت. آرایشگاه مردانه، فروشگاه صنایع دستی، اتاق چمدان و … از دیگر امکانات هتل محسوب می‌شوند.

در رستوران‌های هتل پارسیان آزادی، لحظات شادی را خواهید گذراند. در رستوران ژاپنی هتل که یکی از رستوران‌های برتر هتل است، غذاهای بین‌المللی را نوش جان خواهید کرد. اگر غذاهای ایرانی را به دیگر غذاها ترجیح ‌می‌دهید، رستوران پارسه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

در کافی‌شاپ هتل پارسیان، می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن بهره ببرید. در این مکان، از خوردن بستنی ایتالیایی بی‌نهایت شوکه خواهید شد.

هتل اوین

در بزرگراه چمران، هتلی دیگر از هتل‌های تهران ساخته شده که دسترسی بسیار خوبی به نمایشگاه بین‌المللی دارد؛ بنابراین می‌توانید خیلی راحت و بدون ترافیک به هتل برسید و از نمایشگاه دیدن کنید. اگر می‌خواهید از نمایشگاه خود را به هتل برسانید، باید به ایستگاه اتوبوس بروید و سوار خط ۱ تجریش شوید.

موقعیت مکانی خوب هتل اوین باعث شده تا به فرودگاه و مرکز شهر نیز نزدیک باشید. هتل اوین از هتل‌های مدرن تهران است که در سال ۱۳۴۸ آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل، ۹۶ واحد لوکس و مجلل دارد که در ۴ طبقه و به صورت اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت رویال و سوئیت معمولی ساخته شده‌اند. شما می‌توانید بر اساس تعداد نفرات و نیاز خود، یکی از آن‌ها را برای اقامت در تهران انتخاب کنید.

اتاق‌های هتل اوین تهران، به سبک مدرن ساخته شده و دارای یک بالکن زیبا و کوچک هستند. از این بالکن، فضای سبز زیبایی را تماشا خواهید کرد. تمامی این واحدها، امکانات مدرنی را به شما ارائه خواهند داد. امکاناتی که در اتاق‌های هتل موجود است عبارتند از آباژور، چای‌ساز، میز تحریر، یخچال، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع.

امکانات هتل اوین

هر آنچه از یک هتل ۵ ستاره انتظار دارید، در هتل اوین به بهترین شکل فراهم شده است. رستوران‌های متنوعی در هتل اوین تهران وجود دارد که هر کدام از آن‌ها، طعم های متفاوتی به شما ارائه می‌دهند. رستوران آبشار که از رستوران‌های تابستانی هتل محسوب می شود، اطراف استخر واقع شده و غذاهایی مانند کباب، گریل و باربیکو را ارائه می‌دهد.

رستوران پردیس، از دیگر رستوران های هتل است که انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو می‌کند. این رستوران ۲۴ ساعته باز است و غذاهایی مانند ترشی، قلیه و کلم پلو شیرازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. رستوران چینی، یکی از رستوران‌های هتل است که فرقی اساس با دیگر رستوران‌های هتل اوین دارد. آنچه باعث تفاوت این رستوران با دیگر رستوران‌های هتل شده است، وجود امکاناتی مانند سالن بزرگتر و ارائه غذاهای چینی است.

اگر به غذاهای سنتی و محبوب ایرانی علاقه دارید، سری به آشکده هتل بزنید که اطراف آن ساخته شده است. در این مکان، آش‌های خوشمزه و لذیذی را سرو می‌کنید که عطر فوق‌العاده‌ای دارند. در مدت زمانی که در هتل اوین تهران، اقامت دارید، بد نیست سری هم به کافی‌شاپ هتل بزنید. این کافه، ماشا نام دارد و انواع دسر و نوشیدنی‌های خوش‌طعم را برای شما سرو می‌کند.

هتل اسپیناس پالاس

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، هتل اسپیناس پالاس است که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوای سعادت‌آباد واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۴ در ۲۰ طبقه و ۲۰۰ باب واحد اقامتی ساخته شد. هتل اسپیناس، از استانداردهای بین‌المللی برخوردار است.

هتل اسپیناس، معماری مدرنی دارد که در تمام قسمت‌های هتل مشهود است. این هتل ۵ ستاره دارد و با لابی مجلل، فضای دلنشینی برای مسافران و گردشگران فراهم آورده است. اقامت در این هتل،‌ حس بودن در کاخ را به شما دست خواهد داد. همه چیز در این هتل، دست به دست هم داده تا رؤیای شما از یک کاخ باشکوه را به واقعیت تبدیل کند. از لابی گرفته تا امکانات داخل اتاق‌ها.

اتاق‌های هتل اسپیناس شامل اتاق دبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق خانوادگی رویال بالکن‌دار و اتاق‌های بیزنس می‌شود. جالب است بدانید که بیشتر مقامات مهم دولتی و افراد سرشناس و معروف ایران، در اتاق‌های بیزینس این هتل اقامت داشته‌اند.

اگر به همراه خانواده به هتل اسپیناس پالاس تهران رفته‌اید و قصد اقامت در این هتل را دارید، اتاق‌های رویال خانوادگی برای شما می‌تواند بهترین گزینه اقامتی باشد. این اتاق‌ها، فضای بیشتری نسبت به دیگر اتاق‌های این هتل دارند.

امکانات هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شده است. در این هتل می‌توانید از سالن‌های گردهمایی، سالن ماساژ، مینی‌بار و روم سرویس ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. اتاق میهمانی، خدمات تهیه بلیط، رمپ، آسانسور، سالن کنفرانس، سالن همایش و اتاق ویژه معلولین از جمله امکانات این هتل به شمار می‌روند.

اگر تمایل به خوردن غذاهای اصیل ایرانی کرده‌اید، سری به رستوران لاتون بزنید که با ارائه غذاهای ایرانی و عربی به خوبی از شما میزبانی می‌کند. در این رستوران، میزها و صندلی‌های شیکی چیده شده که شما را به خود خیره می‌کند. از طرفی، چشم‌انداز زیبایی از پنجره‌های هتل، شما را مجذوب خود خواهد کرد.

رستوران دیبا از دیگر رستوران‌های هتل اسپیناس است که انواع غذاهای سنتی را به شما ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم، طعم خوش غذاهای این رستوران را از دست ندهید. در این رستوران؛ علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه، از تماشای معماری جذاب آن سیر نخواهید شد. پنجره‌های چوبی و شیشه‌‌های رنگی از جمله مواردی است که شما را شیفته سبک معماری این رستوران می‌کند.

اگر عاشق خوردن غذا در ارتفاع هستید، رستوران اسکای لانج را از دست ندهید. در این رستوران، می‌توانید غذای خود را در بهترین نقطه تهران میل کنید، در حالی که پایتخت را زیر پاهایتان احساس خواهید کرد.

هتل هما

هتل ۵ ستاره هما یکی دیگر از هتل‌ های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران است که در سال ۱۳۵۱ تأسیس شده است. این هتل، در میدان ونک واقع شده و تا نمایشگاه ۴ کیلومتر فاصله دارد. هتل هما، ۱۶ طبقه و ۱۷۷ باب اتاق را در قالب اتاق‌های دو تخته استاندارد، اتاق‌های دو تخته هما کلاس، سوئیت‌های جونیور و سوئیت‌های رویال به میهمانان ارائه می‌دهد.

همگی واحدهای هتل هما، چشم‌اندازی از کوه‌های البرز را در برابر دیدگان شما به نمایش می‌گذارند. نورپردازی ماهرانه، مبلمان لوکس و المان‌های مدرن و کلاسیک از جمله ویژگی‌های اتاق‌های هتل هما است که گردشگران را به خود جذب کرده است.

این هتل، زیرمجموعه‌ای از هتل‌های گروه هما است که امکانات مدرنی در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد. اگر اتاق‌های ضلع شمالی هتل را انتخاب کنید، می‌توانید چشم‌اندازی از باغ‌های سرسبز را تماشا کنید.

اگر سوئیت‌های جونیور و رویال هتل هما را برای اقامت خود انتخاب کنید، از امکانات بیشتری می‌توانید استفاده کنید. به طور مثال، این اتاق‌ها مجهز به سالن و اتاق خواب مجزا هستند. سوئیت رویال هتل، در طبقه پانزدهم واقع شده و با نمای بی‌نظیری از کوه‌های اطراف، شما را شیفته خود می‌کند. در این واحدها از امکانات رفاهی همچون استخر، سونا و جکوزی بهره‌مند خواهید شد.

امکانات هتل هما

اگر به رستوران‌های هتل هما بروید، بی‌شک، شیفته طعم خوشایند غذاهای متنوع آن‌ها خواهید شد. رستوران دلفین، یکی از رستوران‌های مدرن هتل است که در کنار طبخ غذا، دارای امکاناتی از جمله استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است.

پرسنل خوش‌برخورد هتل هما، آماده میزبانی از گردشگران و مسافران محترم است. اگر می‌خواهید در شهر تهران، به گشت‌وگذار بپردازید، از تاکسی‌های هتل استفاده کنید که تمام طول شبانه‌روز در اختیار گردشگران و مسافران است. زمین تنیس و اتاق بازی برای کودکان شما در هتل هما در نظر گرفته شده است. می‌توانید با خیال راحت، گشتی در پایتخت بزنید در صورتی که کودک شما می‌تواند، ساعت‌ها در اتاق بازی سرگرم باشد.

رستوران گلستان، از دیگر رستوران‌های هتل هما است که مناظری زیبا از باغ و درختان سرسبز در اختیار شما قرار می‌دهد. در این رستوران، هم غذاهای خوشمزه را تجربه خواهید کرد و هم مناظر زیبا را تماشا خواهید کرد. در رستوران معراج هتل که در طبقه شانزدهم واقع شده، چشم‌اندازی از کوه‌های البرز را خواهید دید.

اشتباه نکنید! هتل هما علاوه بر رستوران‌های باکیفیت، کافی‌شا‌پ‌های دلنشینی نیز دارد. کافی‌شاپ هما، حس نوستالژیکی به شما دست خواهد داد. در این کافه، قهوه‌‌های خوشمزه‌ای سرو می‌شود و چشم‌اندازی رو به هتل دارد. کافی‌‌شاپ‌ها روسیو نیز مکانی آرام و دنجی دارد که برای قرارهای دوستانه شما بسیار مناسب است.

جمع‌بندی

سفر به پایتخت و اقامت در هتل‌ های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، به پکیجی کامل می‌ماند که همه چیز را در بر می‌گیرد. این هتل‌ها، مکانی ایده‌آل برای دسترسی به رویدادهای مهم و پایگاهی عالی برای کاوش در شهر زیبای تهران هستند. با انتخاب این هتل‌ها، هر لحظه از اقامت شما می‌تواند به خاطره‌ای دلنشین تبدیل شود.

اقامت در هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، فرصتی است تا پایتخت را از نگاهی متفاوت تجربه کنید؛ چرا که هم به رویدادهای نمایشگاهی نزدیک می‌شوید و هم از دیدنی‌های شهر لذت می‌برید. پس، از این فرصت استثنایی استفاده کنید و بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]