جاده چالوس یکطرفه شد
جاده چالوس یکطرفه شد

مرکز مدیریت راههای کشور از ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال (جنوب-شمال) خبر داد و اعلام کرد: در جاده‌های ۲۵ استان کشور برف و باران می‌بارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و محور هراز مسیر(رفت و برگشت) محدوده پیست آبعلی و آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود دارای ترافیک سنگین است.
تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان بوده و محورهای شمالی دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.
در زمان حاضر در برخی محورهای استان های کردستان، البرز، تهران، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و گیلان دارای بارش برف و باران هستند.
مرکز مدیریت راههای کشور از انسداد محور شریانی انار – یزد و محورهای غیرشریانی محور پونل – خلخال، هشتگرد – طالقان، سمنان – فیروزکوه و شاهرود – گرگان(توسکستان) خبر داده است

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]