سپ؛ شرکتی دانش‌محور، خلاق و نوآور
سپ؛ شرکتی دانش‌محور، خلاق و نوآور

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در تیر ماه سال ۱۳۸۲ با هدف ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، فعالیت خود را در جزیره کیش آغاز کرد و پس از مدتی عنوان شرکت از های کارت کیش به پرداخت الکترونیک سامان کیش تغییر یافت. در حال حاضر شرکت پرداخت الکترونیک سامان با نام تجاری سپ برگرفته از عبارت اختصاری انگلیسی (Saman Electronic Payment) یکی از خوشنام‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت کشور است و همواره نقشی مؤثر در ارائه خدمات نوین و افزایش سطح کیفی و امنیتی ابزارهای پرداخت کشور ایفا کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، ساختار سپ بر پایه تکنولوژی‌های نوین ایجاد شده است که با استفاده از انواع ابزارهای پرداخت حضوری و غیرحضوری، از شرکت‌های پیشرو در زمینه طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای پرداخت در بازارهای تجارت الکترونیک به شمار می‌رود.
سپ تنها شرکت PSP کشور است که با بهره‌گیری از سرمایه انسانی جوان و متخصص، ابزارهای نوین در صنعت پرداخت و فناوری‌های امنیتی در هر ۳ ابزار اصلی پرداخت شامل کارت‌خوان، پرداخت اینترنتی و پرداخت با موبایل (USSD و اپلیکیشن) در زمره ۳ شرکت برتر بازار قرار دارد.
حال پس از قریب به دو دهه فعالیت، سپ، با بهره‌مندی از مانیتورینگ مستقل و راه‌اندازی ITIL، به عنوان شرکتی نوآور و پیشرو در عرصه فناوری پرداخت الکترونیک ایران و جهان شناخته می‌شود.
هم اکنون در سپ نزدیک به ۲,۰۰۰ نفر، نیروی انسانی توانمند با شایستگی‌هایی همچون انضباط، توانایی، یادگیری، مشتری‌مداری، تمرکز بر کیفیت، مسئولیت‌پذیری، همکاری گروهی و خلاقیت در محیط کاری، دوستانه مشغول به کار هستند. سرمایه‌هایی که شبانه‌روز به رفع نیاز مشتری و توسعه محصولات می‌پردازند. سپ بر این باور است: این مشتریان به سازمان اعتبار می‌بخشند و سرمایه‌های انسانی در راه کسب رضایت مشتریان، همراه و همدل گام برمی‌دارند.
سپ با مشخص‌کردن چارچوب‌ عملکرد نیروها و همینطور تعهداتش به کارکنان، مشتریان، سهامداران، جامعه، با پایبندی بر اصولی چون صداقت، ارتباط بر پایه احترام، حفظ حریم شخصی مشتریان، پایبندی به قوانین و مقررات حکومتی و رقابت عادلانه تأکید می‌کند.
مهم‌ترین هدف سپ در طول دو دهه فعالیت خود، ارائه سبدی جامع از خدمات متنوع پرداخت با برخورداری از کیفیت و استانداردهای بالای فنی به مشتریان بوده است. پرداخت الکترونیک سامان برای رسیدن به این هدف، با بهره‌مندی از شبکه گسترده شعب و نمایندگی‌ها در سراسر کشور، دو مرکز مجهز و پیشرفته ارتباط با مشتریان، دیتا سنتر اختصاصی، مانیتورینگ ۲۴ ساعته، سوییچ مستقل پرداخت، مرکز صدور و شخصی‌سازی کارت و … بر آن بوده است تا در ۴ حوزه «درگاه اینترنتی»، «کارت‌خوان»،‌ «پرداخت همراه» و «کارت» خدمات بی‌نظیری را به کاربران خود ارائه دهد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]