هشدار قرمز هواشناسی به اهالی خوزستان! + جزییات
هشدار قرمز هواشناسی به اهالی خوزستان! + جزییات

 اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به ورود سامانه بارشی از اوایل وقت جمعه هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این اطلاعیه آمده است: با ورود این سامانه رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای، تگرگ در برخی مناطق، بارش برف در ارتفاعات تا اواخر وقت شنبه در همه مناطق استان به ویژه بخش‌های شمالی، شرقی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی طی امروز و فردا جو آرام و پایداری بر سطح استان حاکم است بنابراین برای شهرهای صنعتی و مرکزی غبار صبحگاهی و برای مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی مه رقیق مورد انتظار است و تا جمعه روند دما افزایشی خواهد بود.
محمد سبزه زاری افزود: از اوایل جمعه سامانه بارشی وارد استان خواهد شد و بیشترین حجم و شدت بارش‌ها از بعد از ظهر جمعه تا ظهر شنبه در مناطق شمال شرقی و شرقی پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: در بقیه مناطق نیز بارش‌ها به صورت پراکنده رخ خواهد داد، شمال خلیج فارس طی امروز نیمه مواج ولی از بعد از ظهر فردا تا شنبه مواج و متلاطم، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.
سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۲۵.۲ و ایذه با ۴.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و حداکثر دمای اهواز ۲۵.۲ و حداقل ۱۲.۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]