آمادگی فرودگاه‌های کشور برای عملیات اربعین ۱۴۰۲
آمادگی فرودگاه‌های کشور برای عملیات اربعین ۱۴۰۲

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با بازگشت حجاج گرگانی به میهن اسلامی، پرونده عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۲ با موفقیت بسته شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد حبیب اللهی مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با بازگشت حجاج گرگانی به میهن اسلامی، پرونده عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۲ با موفقیت بسته شد و هم اینک فرودگاه‌های کشور برای خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) و اجرای عملیات اربعین آماده می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ محمد حبیب اللهی اظهار کرد: تعداد ۸۷ هزار و ۲۰۷ حاجی، از ۱۲ تیر تا سوم مرداد ماه با ۳۸۱ فروند هواپیمای شرکت جمهوری اسلامی ایران از شهرهای جده و مدینه منوره وارد ۲۱ فرودگاه کشور شدند.

وی با اشاره به میزان بار ارسال و پذیرش شده در فرودگاه های معین حج تمتع ۱۴۰۲ گفت: در طول عملیات حج، سه میلیون و ۲۱۱ هزار و ۷۳۲ کیلوگرم بار ارسال و پذیرش شده است.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها گفت: علاوه بر خدمت رسانی فرودگاه های معین حج به مسافران خانه خدا، به پروازهای عبوری حج ۱۵ کشور مختلف نیز سرویس های ناوبری هوایی ارائه شد.

حبیب اللهی ضمن ابراز رضایت از برگزاری عملیات حج تمتع گفت: با تلاش جهادی عوامل حج تمتع، شاهد برگزاری عملیاتی عظیم با کمترین چالش و بالاترین کیفیت در فرودگاه های کشور بودیم.

وی با بیان اینکه بی وقفه خود را برای عملیات اربعین ۱۴۰۲ آماده می کنیم، گفت: از هم اکنون با برگزاری نشست های کارشناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت سال های اخیر، به دنبال برگزاری عملیات باشکوه در شان زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در حج تمتع سال جاری در میان فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران فرودگاه مشهد با اعزام ۱۳ هزار زائر بیشترین اعزام به سرزمین وحی را بر عهده داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]