عملیات ۲۴ ساعته تخلیه و بارگیری در بندر آبادان
عملیات ۲۴ ساعته تخلیه و بارگیری در بندر آبادان

آبادان- مالکی زاده، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان خبر داد : طبق برنامه ریزی انجام شده ، عملیات ۲۴ ساعته تخلیه و بارگیری بندر آبادان از یکم مهر ماه آغاز شد.

کامبیز مالکی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به رشد فعالیت و همزمان بودن انجام عملیات تخلیه و بارگیری در بندر آبادان که منجر به افزایش ترافیک تردد خودروهای حمل و تخلیه بار از جمله هنگام ورود و خروج کالا از انبارها و محوطه بندری می شود، تصمیم بر این شد که در دو زمان مختلف و به صورت تفکیکی، عملیات تخلیه و بارگیری انجام شود.

وی افزود: همه سعی ما این است که از کلیه زمان شبانه روز بهره مند شویم تا کار و فعالیت با دقت و ایمنی بیشتری انجام شود.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان توضیح داد: از این پس عملیات صادرات در زمان اداری و طبیعتاً تا ساعت ۱۵ خواهد بود و پس از آن عملیات تخلیه بار وارداتی شناورها در بندر آغاز می شود که مدت زمان عملیات تخلیه کالا بر حسب میزان و حجم آن تا ساعات مختلف شب ادامه خواهد داشت.

مالکی زاده با بیان اینکه محیط بندر آبادان از نظر روشنایی در شب مشکلی ندارد و با تجهیزاتی کافی این روند آغاز شد، خاطرنشان کرد: دو گروه نیروی انسانی طی دو شیفت این عملیات را انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح باعث می شود که فعالیت در زمان ساعات اداری یک جهت داشته باشد و صرفا عوامل مشغول عملیات صادرات و کم کردن ترافیک بار از محوطه ها و انبارها باشند و پس از آن گروه دوم که مختص انجام عملیات تخلیه بار وارداتی است با شرایط مناسب تری کالا را در بندر تخلیه کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]