۴.۸ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای سمنان جابجا شد
۴.۸ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای سمنان جابجا شد

سمنان- معاون اداره کل حمل و نقل و راهداری استان سمنان گفت: در شش ماهه سال جاری چهار میلیون و ۸۷۸ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا طحان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابجایی چهار میلیون و ۸۷۸ هزار تن کالا طی شش ماه سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۳۰۵ هزار و ۳۰۴ بارنامه برای ناوگان حمل و نقل جاده ای استان صادر شده است، افزود: در شش ماهه سال جاری همچنین ۵۳۶ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان سمنان جابجا شده اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از صدو ۷۸ هزار و ۲۰۷ صورت وضعیت حمل و نقل مسافر طی نیم سال اول ۱۴۰۳ در این استان خبر داد و ابراز کرد: بر نحوه جابجایی مسافر و بار در این استان نظارت های خوبی نیز صورت گرفته است.

طحان با بیان اینکه گروه‌های نظارتی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به طور مستمر بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی شامل بار و مسافر نظارت دارند و با رانندگان متخلف برخورد می شود، افزود: مردم می توانند موارد تخلفات حمل و نقل عمومی را به راهداری اعلام تا مورد بررسی قرار گیرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]