تدوین نسخه اولیه اطلس جامع سرمایه گذاری شرکت فرودگاه‌ها
تدوین نسخه اولیه اطلس جامع سرمایه گذاری شرکت فرودگاه‌ها

یوسف پور، راهبر معاونت برنامه‌ریزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تدوین اطلس جامع سرمایه‌گذاری فرودگاه‌ها و تهیه سند جامع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش بازار، هادی یوسف‌پورآذری عضو هیات مدیره و راهبر معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با فعال شدن سامانه هیات تشخیص ضمن حذف مکاتبات کاغذی، شاهد ارتباط سریع و موثر با تمامی فرودگاه‌ها و مجموعه‌های ستادی و افزایش بهره وری در حوزه بازرگانی خواهیم بود.

یوسف‌پورآذری اظهار کرد: از ابتدای امسال اجرای سامانه هیات تشخیص در بستر سامانه BPMS آغاز شده و کلیه امورات مربوط به هیئت تشخیص به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت اجرای تفاهم‌نامه احداث هتل‌های فرودگاهی با وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، گفت: جداول مشخصات ایجاد هتل های فرودگاهی و تاسیسات گردشگری برای بیش از ۲۰ فرودگاه کشور توسط معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی تهیه شده است.

عضو هیئت مدیره و راهبر معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها، تصریح کرد: همچنین جلسات مشترک بین فرودگاه‌های واجد شرایط و ادارات‌ کل میراث‌فرهنگی استان‌های مربوطه برگزار و منجر به انعقاد تفاهم نامه استانی شده است.

یوسف‌پورآذری با اشاره به موانع موجود در حوزه سرمایه‌گذاری، گفت: عدم هماهنگی مطلوب بین دستگاه‌ها، تعداد محدود متقاضیان سرمایه‌گذاری و نیز تحریم‌های بین‌المللی از جمله دلایل کاهش سرعت فرآیند جذب سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی شده است.

وی در ادامه ضمن توضیح در خصوص تدوین اطلس جامع سرمایه‌گذاری فرودگاه‌ها و تهیه سند جامع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های کشور، گفت: جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز از فرودگاه‌های کشور جهت تهیه اطلس جامع سرمایه‌گذاری شامل داده‌های مرتبط با وضع موجود در فرودگاه‌ها، ویژگی‌های منطقه‌ای و زیرساخت‌های موجود به‌منظور ارائه اطلاعات شفاف و به‌روز به سرمایه‌گذاران و نیز تهیه سند جامع فرصت‌های سرمایه‌گذاری شامل مشخصات فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌ها براساس نیاز و ظرفیت‌های موجود از اقداماتی است که با پیگیری معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها انجام شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها تصریح کرد: احصاء ۱۸ اطلس سرمایه‌گذاری از فرودگاه‌ها، ۲۷ سند جامع سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌ها و شناسایی ۲۰ عنوان سرمایه‌گذاری مجزا در دو بخش ایرساید و لندساید از جمله اقداماتی است که انجام شده است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ یوسف‌پورآذری گفت: تاکنون تدوین نسخه اولیه اطلس جامع سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها و برقراری ارتباط با فرودگاه‌ها جهت تکمیل اطلاعات مورد نیاز جهت درج در اطلس جامع سرمایه‌گذاری انجام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]