فوری / قیمت جدید دلار اعلام شد + جدول ۱۰ اردیبهشت
فوری / قیمت جدید دلار اعلام شد + جدول ۱۰ اردیبهشت

قیمت دلار و قیمت یورو در مرکز مبادله ارز و طلا ایران در تاریخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه اعلام شد. بر اساس این اعلام، قیمت دلار با کاهش ۴۵ تومانی نسبت به روز گذشته، به میزان ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان معامله می‌شود. لیست قیمت دلار و سایر ارزها در بازار آزاد در زیر آمده است.

در تاریخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا لحظه‌ی کنونی، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا ایران به نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و قیمت حواله‌ی دلار نیز به ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان رسیده است.

قابل ذکر است که نرخ تتر امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در این لحظه ۶۰ هزار و ۶۲۰ تومان است.

قیمت دلار و قیمت یورو

در معاملات امروز دوشنبه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت دلار ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز به ۴۷ هزار و ۴۲۳ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۷۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز به قیمت ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌ گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

 

قیمت فروش به تومان
قیمت خرید به تومان

دلار مرکز مبادله ارز و طلای ایران
۴۴/۳۱۴
۴۱/۳۷۶

یورو مرکز مبادله ارز و طلای ایران
۴۷/۴۲۳
۴۴/۲۷۹

درهم مرکز مبادله ارز و طلای ایران
۱۲/۰۶۶
۱۱/۲۶۶

پوند انگلیس
۷۵/۳۵۰
۷۵/۱۵۰

دلار کانادا
۴۴/۰۵۰
۴۳/۹۵۰

روبل روسیه
۶۵۰
۶۴۵

منات آذربایجان
۳۵/۲۵۰
۳۵/۱۵۰

۱۰ درام ارمنستان
۱/۵۴۵
۱/۵۴۰

درهم امارات
۱۶/۵۰۰
۱۶/۴۶۰

۱۰ ین ژاپن
۳/۸۵۰
۳/۸۴۰

لیر ترکیه
۱/۸۶۰
۱/۸۴۰

یوان چین
۸/۳۳۰
۸/۳۱۰

افغان افغانستانی
۸۳۵
۸۳۰

۱۰۰دینار عراق
۴/۶۰۰
۴/۵۹۰

ریال قطر
۱۶/۶۰۰
۱۶/۵۰۰

بیت کوین
۶۲/۶۲۰ دلار
*

تتر
۶۲/۴۴۲ هزار تومان

 

خبر های رسیده از سبزه میدان و خیابان منوچهری از حوالی ظهر دیروز حاکی از ورود دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان است و مشاهدات میدانی از چهارراه استانبول هم این موضوع را تایید می کند. دلالانی که گفته می شود برخی از آنها واسطه های برخی صرافان هستند، کانال های قیمتی را یکی پس از دیگری پایین آورده و نرخ های کمتر و کمتری روی میز قرار می دهند که شاید یک مشتری پیدا شود.

شروع لفظ در این بازار در ساعات ابتدایی معاملات حوالی ۶۰ هزار تومان بود اما بازهم برای آب کردن دلارهایشان، ۵۹ هزار و ۵۰۰ اعلام می کردند که همان هم خریداری نداشت.این دلالان می گویند «هر کس توانست هفته گذشته دلارهایش را با نرخ ۶۲ و ۶۳ آب کند که هیچ وگرنه از این هفته باید با نرخ های دامنه ۵۰ کنار بیاییم.» آنها با زبان شوخی و خنده می گویند «دیگر باید با «دلار شصتی» خداحافظی کنیم.»

سفته بازان خیابان استانبول که حالا تعدادشان از مشتری ها بیشتر شده، در یک دستشان موبایل است و از پشت گوشی خط می گیرند و همزمان نیم نگاهی به خبر های اقتصادی و سیاسی دارند. زمزمه آنها درباره افزایش عرضه درهم در بازار دبی شنیده می شود و هر از گاهی از نتیجه مذاکرات ارزی در سفر فرزین به عربستان سراغ می گیرند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]