غول پرداخت پی‌پال در صف ورود به صرافی‌های بزرگ جهان!
غول پرداخت پی‌پال در صف ورود به صرافی‌های بزرگ جهان!

صرافی رمزارزی کراکن در بیانیه جدید خود اعلام کرده که معاملات استیبل کوین غول پرداخت پی‌پال، PYUSD را از ۲۱ آگوست آغاز خواهد کرد.

این امر می‌تواند حضور رو به رشد استیبل کوین PYUSD در بازار دارایی‌های دیجیتال را بیشتر تقویت کند. بر اساس بیانیه کراکن، پشتیبانی از PYUSD شامل سپرده‌ها و برداشت‌ها است، با این نکته که ارزش معاملات باید حداقل ۵ دلار و محدود به بلاکچین اتریوم باشد.

تصمیم جدید کراکن به دنبال اقدام چندین صرافی دیگر است که از زمان معرفی این استیبل کوین توسط پی‌پال در ۷ آگوست، آن را به پلتفرم‌های خود اضافه کرده‌اند. از جمله این صرافی‌ها می‌توان به بای‌بیت (ByBit)، چنجلی (Changelly) و هوبی (Huobi)، اشاره کرد.

علاوه بر این، لجر، سازنده کیف پول‌های رمزارزی سخت‌افزاری هم با پی‌پال همکاری کرده تا بستری امن برای دسترسی کاربران به ارزهای دیجیتال فراهم کند. این ادغام به کاربران ایالات متحده اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین را با استفاده از حساب‌های پی‌پال خود از طریق برنامه همراه لجر لایو (Ledger Live) خریداری کنند.

در همین حال، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که استیبل کوین PYUSD فعالانه در بازار حضور دارد و تاکنون ۲۶٫۹ میلیون دلار PYUSD منتشر شده است.

علی‌رغم پذیرش رو به رشد PYUSD، نگرانی‌های نظارتی در مورد استیبل کوین‌ها همچنان ادامه دارد. ماکسین واترز، نماینده کنگره ایالات متحده، نیاز به نظارت همه‌جانبه بر استیبل کوین‌ها، مانند PYUSD پی‌پال، برای محافظت از کاربران و تضمین ثبات مالی را ابراز کرده است.

نگرانی‌های واترز چندان هم بی‌اساس نیست، با توجه به اینکه پایگاه عظیم مشتریان جهان پی‌پال از بسیاری از بانک‌های مرکزی پیشی گرفته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]